Årets mest hårete begivenhet

Til helgen vil Oslo Spektrum være arena for et helt unikt arrangement i norsk målestokk. Hår & Skjønnhet er den desidert største messen i Norge for alle som er opptatt av hår- og skjønnhetspleie, og er også stedet for årets NM i frisering, NM i negledesign, NM i make-up og non-stop show og visninger. Begivenheten er bransjens 17. mai og julaften på en gang.

Hår & Skjønnhet 2009 er en åpen fagmesse. Det vil si at leverandørene av salongprodukter er der for å demonstrere nye trender og muligheter for profesjonelle salongansatte, men samtidig inspirere salongkunder med spektakulære show. Publikum vil også kunne se tre ulike norgesmesterskap på en gang, der NM i frisering arrangeres som OMC Norway Cup Open med internasjonal deltakelse fra bl.a. Russland, Tyskland og Irland.
Verdensrekordforsøk
Jeanine Myhr vil under Hår & Skjønnhet 2009 forsøke å sette verdensrekord i å sette på en full hair extension med systemet Hair Talk. Den gamle rekorden er på 9 minutter og 27 sekunder. Verdensrekordforsøket skjer på standen til Ruhs AS søndag 1. februar kl 1300.

Mer informasjon om Hår & Skjønnhet 2009 kan du se på Norges Frisørmesterforbunds nettside www.nffs.no

Kontaktpersoner:
Jarl Martin Garder - jarl.m.garder@nffs.no - tlf 90 98 23 01