Hvem er Norges fremste frisørbedrifter?

Norges Frisørmesterforbund og Frisørleverandørenes Forening har nominert til sammen seks frisørvirksomheter til kåringen av Årets Salong 2006 og Årets Frisørbedrift 2006. Alle har utmerket seg innen kriteriene konsept, markedsføring, kom-munikasjon, nytenkning, kundeservice, fagutøvelse, ledelse, økonomi og internkontroll.

Nominerte til Årets Salong  Dugg, Oslo  OK Frisører, Trondheim  Klipperiet, Tromsø Til Årets Salong er det salongbedrifter med inntil tre salonger i det lokale handelsdistrikt som danner grunnlag for nominasjonen. Nominerte til Årets Frisørbedrift  Nikita Frisør, Oslo/Bodø  Studio Alf, Oslo  Adam og Eva, Oslo Til Årets Frisørbedrift er det gruppe/kjedesalonger som danner grunnlag for nominasjonen. Kåringen av Årets Salong 2006 og Årets Frisørbedrift 2006 foregår under arrangementet Årets Frisør, som er frisørbransjens egen ”Oscar” utdeling. Det går av stablen på Radisson SAS Plaza Hotel lørdag 4. februar med nærmere 1000 publikummere tilstede til full gallamiddag. Til sammen deles det ut priser i 10 kategorier, mens det underveis fremvises noen fantastiske frisørshow. Konferansierer er Lisa Tønne og Noman Mubashir. Norges Frisørmesterforbund står som arrangør av Årets Frisør, mens Frisørleverandørenes Forening og deres medlemmer er sponsorer for prisutdelingen.