Norway Royal Salmon (NRS): Integrert Årsrapport 2021

Styret har i styremøte, 6. april 2022, godkjent NRS Integrerte Årsrapport 2021, inkludert bærekraftsrapport og årsregnskap.

Vedlagt følger Norway Royal Salmon sin integrerte årsrapport for 2021, inkludert bærekraftsrapportering og fullstendig årsregnskap med noter. Årsrapporten er også tilgjengelig på selskapets hjemmeside www.norwayroyalsalmon.com og er tilgjengelig som European Single Electronic Format (ESEF).

.

Kontakt oss for ytterligere informasjon:

- Finansdirektør Ola Loe, 911 79 411

.

Om Norway Royal Salmon ASA:

Norway Royal Salmon ASA (NRS) konsern eier 36 085 tonn MTB for lakseoppdrett lokalisert i Troms og Finnmark og 21 800 tonn MTB for lakseoppdrett og 5 300 tonn for ørretoppdrett på Island gjennom selskapet Arctic Fish. I tillegg har konsernet minoritetsandeler i 2 tilknyttede norske oppdrettsselskaper som til sammen har 9 oppdretts-konsesjoner. NRS er et attraktivt posisjonert oppdrettsselskap som tilbyr laks til markedet gjennom eget salgsapparat.

Vennligst se www.norwayroyalsalmon.com for mer informasjon. Denne meldingen er offentligjort i henhold til verdipapirhandelloven § 5-12.