Norway Royal Salmon ASA (NRS): Finansdirektør Ola Loe slutter

(Trondheim, 25. mai 2022) Ola Loe har sagt opp sin stilling som finansdirektør i Norway Royal Salmon ASA ("NRS") etter 13 år i selskapet. Han vil være tilgjengelig for styret og ledelsen i en overgangsperiode.

-Ola har gjort en solid jobb for NRS og har spilt en sentral rolle i utviklingen av selskapet siden han tiltrådte som finansdirektør i 2009. Jeg vil takke Ola for et godt samarbeid og jeg ønsker ham lykke til videre, sier Charles Høstlund, konstituert konsernsjef i NRS.

-NRS har hatt en fantastisk utvikling fra 2009. Da hadde vi et årlig slaktevolum på 6 000 tonn. Nå har vi en årlig produksjonskapasitet på ca. 85 000 tonn. Det har vært en glede å jobbe i NRS og jeg kommer til å savne gode kolleger og utfordrende arbeidsoppgaver," sier Ola Loe.

Konsernregnskapssjef Bjørn Kleven vil ta over som midlertidig finansdirektør.

Konstituert konsernsjef Charles Høstlund, +47 99 41 84 49

Om Norway Royal Salmon:

Norway Royal Salmon ASA (NRS) konsern eier 36 085 tonn MTB for lakseoppdrett lokalisert i Troms og Finnmark og 21 800 tonn MTB for lakseoppdrett og 5 300 tonn for ørretoppdrett på Island gjennom selskapet Arctic Fish. I tillegg har konsernet minoritetsandeler i 2 tilknyttede norske oppdrettsselskaper som til sammen har 9 oppdrettskonsesjoner. NRS er et attraktivt posisjonert oppdrettsselskap som tilbyr laks til markedet gjennom eget salgsapparat. Vennligst se www.norwayroyalsalmon.com for mer informasjon.