Norway Royal Salmon ASA (NRS): Innstilling av nye styremedlemmer til valg på ekstraordinær generalforsamling

Det vises til børsmeldingen til NRS (“NRS”) datert 6. september 2021 angående innkallingen til den ekstraordinære generalforsamlingen i NRS som skal avholdes torsdag 30. september 2021 kl. 13:00 CEST.

Hovedaksjonær i Norway Royal Salmon ASA, NTS ASA, innstiller følgende styremedlemmer til valg for styret i Norway Royal Salmon ASA:

1. Helge Gåsø                                (Ikke på valg)
  2. Trude Olafsen                            (Ikke på valg)
  3. Karl-Johan Bakken                     (Ikke på valg)
  4. Grete Rekkebo Brovold              (Nyvalg for 2 år)
  5. Lillian Bondø                              (Nyvalg for 1 år)
  6. Ingri Marie Sivertsen                   (Nyvalg for 2 år)
  7. Dagfinn Eliassen                        (Nyvalg for 2 år)
  8. Roald Dolmen                            (Nyvalg for 1 år)

Om Norway Royal Salmon:

Norway Royal Salmon ASA (NRS) konsern eier 36 085 tonn MTB for lakseoppdrett lokalisert i Troms og Finnmark og 17 800 tonn MTB for lakseoppdrett og 5 300 tonn for ørretoppdrett på Island gjennom selskapet Arctic Fish. I tillegg har konsernet minoritetsandeler i 2 tilknyttede norske oppdrettsselskaper som til sammen har 9 oppdrettskonsesjoner. NRS er et attraktivt posisjonert oppdrettsselskap som tilbyr laks til markedet gjennom eget salgsapparat. Vennligst se www.norwayroyalsalmon.com for mer informasjon.