Norway Royal Salmon ASA (NRS): Mottatte aksepter av pliktig tilbud på alle aksjer i Norway Royal Salmon ASA

Det vises til NTS ASA («Tilbyderen» eller «NTS») sitt pliktige tilbud på alle utestående aksjer i Norway Royal Salmon ASA («NRS»), beskrevet i tilbudsdokumentet datert 16. juli 2021, med en tilbudspris på NOK 209 per aksje og en tilbudsperiode fra 19. juli 2021 til 16. august 2021 klokken 16:30 CEST (med forbehold om forlengelse).

Tilbyderen har 30 juli 2021 mottatt aksepter for 268 aksjer i NRS. Tilbyderen har mottatt aksepter for totalt 1.818 NRS aksjer i tilbudsperioden. NTS har i tillegg ervervet 601.871 NRS aksjer i markedet i tilbudsperioden. Inkludert 13.440.729 NRS aksjer som NTS direkte og indirekte allerede eier, samt 1.624.607 aksjer som NTS har avtalt å erverve fra Gåsø Næringsutvikling AS, har NTS direkte eller indirekte etter dette en beholdning av 15.669.025 NRS aksjer, hvilket utgjør 35,96 % av den totale aksjekapitalen og stemmerettighetene i NRS.

Tallene ovenfor er ikke endelige, ettersom registrering og godkjennelse av aksepter gjennom VPS ikke er blitt fullstendig gjennomført grunnet praktiske hensyn.

Helge Gåsø representerer NTS i NRS sitt styre.

Denne informasjon er undergitt reglene om meldeplikt etter verdipapirhandelloven § 4-2 og opplysningene er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven §5-12.