Norway Royal Salmon ASA (NRS): Mottatte aksepter av pliktig tilbud på alle aksjer i Norway Royal Salmon ASA

Det vises til NTS ASA («Tilbyderen» eller «NTS») sitt pliktige tilbud på alle utestående aksjer i Norway Royal Salmon ASA («NRS»), beskrevet i tilbudsdokumentet datert 16. juli 2021, samt endret gjennom endringsmelding offentliggjort 11. august 2021, med en tilbudspris på NOK 240 per aksje og en tilbudsperiode fra 19. juli 2021 til 26. august 2021 klokken 16:30 CEST (med forbehold om ytterligere forlengelse).

Tilbyderen har 13 august 2021 mottatt aksepter for 4 aksjer i NRS. Tilbyderen har mottatt aksepter for totalt 5.063 NRS aksjer i tilbudsperioden. NTS har i tillegg ervervet 1.068.326 NRS aksjer i markedet i tilbudsperioden. Inkludert 13.440.729 NRS aksjer som NTS direkte og indirekte allerede eier, samt 1.624.607 aksjer som NTS har avtalt å erverve fra Gåsø Næringsutvikling AS, har NTS direkte eller indirekte etter dette en beholdning av 16.138.725 NRS aksjer, hvilket utgjør 37,04 % av den totale aksjekapitalen og stemmerettighetene i NRS.

Tallene ovenfor er ikke endelige, ettersom registrering og godkjennelse av aksepter gjennom VPS ikke er blitt fullstendig gjennomført grunnet praktiske hensyn.

Helge Gåsø representerer NTS i NRS sitt styre.

Denne informasjon er undergitt reglene om meldeplikt etter verdipapirhandelloven § 4-2 og  opplysningene er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven §5-12