• Norway Royal Salmon ASA/

Norway Royal Salmon ASA (NRS): Endelig resultat i det pliktige tilbudet på aksjene i Norway Royal Salmon ASA – korrigering samt melding om meldepliktig handel

NOT FOR RELEASE, PUBLICATION OR DISTRIBUTION, IN WHOLE OR IN PART, DIRECTLY OR INDIRECTLY, INTO OR WITHIN AUSTRALIA, NEW ZEALAND, SOUTH AFRICA, HONG KONG, JAPAN OR ANY OTHER JURISDICTION IN WHICH THE DISTRIBUTION OR RELEASE WOULD BE UNLAWFUL

Dette er en kopi av børsmelding fra NTS ASA av den 27. august 2021 på ticker "NTS".

Det vises til melding fra NTS ASA («NTS») den 26. august 2021 om endelig resultat i det pliktige tilbudet på aksjene i Norway Royal Salmon ASA ("NRS"). I meldingen fremgikk at NTS ved utløpet av tilbudsperioden hadde mottatt aksepter for totalt 14.409.528 aksjer, tilsvarende 33,1 % utestående aksjer i stemmerettigheter i NRS. Etter kontrollregning er det nå klart at det endelige antallet aksjer som NTS har mottatt aksepter for utgjør totalt 13.606.178 aksjer, tilsvarende 31,22% av aksjene i NRS. NTS eier allerede 16.333.662 aksjer i NRS, inkludert 200.000 aksjer ervervet i markedet i går, og vil etter gjennomføring av Tilbudet ha en beholdning på totalt 29.939.840 aksjer i NRS, hvilket utgjør 68,7 % av den totale aksjekapitalen og stemmerettighetene i NRS.

Denne opplysningen er informasjonspliktig etter verdipapirhandelloven § 5-12