NPRO: Godkjenning av grunnprospekt og børsnotering av obligasjonslån

Finanstilsynet godkjente 15.01.2021 Norwegian Property ASAs grunnprospekt, og det er tilgjengelig på Norwegian Property ASA sine nettsider: Grunnprospekt

Grunnprospektet ble utarbeidet i forbindelse med børsnotering på Oslo Børs av følgende obligasjonsutstedelser den 22.01.2021:

• FRN Norwegian Property ASA sikret obligasjonslån 2020/2025 med ISIN NO 0010894785 og emittert beløp NOK 500 mill utstedt 09.10.2020
  • FRN Norwegian Property ASA sikret obligasjonslån 2020/2025 med ISIN NO 0010907231 og emittert beløp NOK 850 mill utstedt 27.11.2020
  • FRN Norwegian Property ASA sikret obligasjonslån 2020/2023 med ISIN NO 0010907223 og emittert beløp NOK 400 mill utstedt 27.11.2020

Endelige vilkår for de 3 obligasjonene er også tilgjengelig på Norwegian Property ASA sine nettsider:

For ytterligere informasjon: Haavard Rønning (CFO) Mobile +47 400 20 019.