NPRO: Invitasjon til presentasjon av resultatene for første kvartal

Norwegian Property ASA (OSE: NPRO, NPRO.OL) offentliggjør resultatene for første kvartal torsdag 30. april 2020. I den forbindelse ønsker vi investorer, analytikere og media velkommen til en presentasjon av resultatene. Presentasjonen holdes ved Bent Oustad (CEO) og Haavard Rønning (CFO) og overføres live via webcast.

I henhold til smittevernreglene ber vi om at alle opprettholder 2 meters avstand og oppfordrer til å følge presentasjonen via webcast.

Dato: Torsdag 30. april 2020
Tidspunkt: kl. 08:30
Sted: Kantina i 5. etasje i Bryggegata 6 på Aker Brygge i Oslo

Presentasjonen overføres også live via webcast. Webcasten kan følges fra:

Norwegian Property er et rendyrket og fullintegrert kontoreiendomsselskap med eiendommer lokalisert hovedsakelig i Oslo-området. Porteføljen kjennetegnes ved sentral beliggenhet og attraktive lokaler med høykvalitetsleietakere. Konsernets eiendommer består hovedsakelig av kontorlokaler, lager og parkering i tilknytning til kontorarealene, samt butikk- og serveringsarealer. Selskapet har identifisert fire verdidrivere for langsiktig verdiskapning; Marked & utleie, Eiendomsdrift & forvaltning, Eiendomsutvikling og Transaksjoner & finans.