Invitasjon til Odfjell SE's kapitalmarkedsdag 2018

Odfjell SE har gleden av å invitere investorer, analytikere, media og andre interessenter til vår årlige kapitalmarkedsdag, tirsdag 5 juni klokken 09:00. Hovedtema for årets kapitalmarkedsdag vil være fundamentale drivere i kjemikalietankmarkedet, med fokus på etterspørsel.

Kapitalmarkedsdagen vil bli avholdt hos Norges Rederiforbund, Rådhusgaten 25, Oslo.

Agenda:
· Oppdatering på Odfjell SE sin strategi, ved Kristian Mørch, CEO
· Industriledende marginer og avkastning, ved Terje Iversen, CFO
· Et smartere Odfjell, ved Harald Fotland, COO
· Fundamentale drivere i kjemikalietankmarkedet, ved Bjørn Kristian Røed, Research

Deltakere vil også få muligheten til en omvisning ombord ett av våre skip basert på Virtual Reality.
Lett lunsj vil bli servert.

For å delta på kapitalmarkedsdagen i Oslo, vennligst bekreft din deltagelse ved å sende en e-post til investor.relations@odfjell.com innen 1 juni.

IR kontakt: Bjørn Kristian Røed, Manager Investor Relations & Research
E-mail: bkr@odfjell.com