Invitasjon til Odfjells Kapitalmarkedsdag - 22. mai 2017

Odfjell ønsker investorer, analytikere og media velkommen til Kapitalmarkedsdag i Bergen, mandag 22. mai 2017.

11:30 - 12:00 Registrering og enkel lunsj
12:00 - 16:00 Presentasjoner

Sted: Odfjell sitt hovedkontor i Bergen, Conrad Mohrsveg 29

Det vil bli holdt presentasjoner av Kristian Mørch (CEO), øvrig Iedelse samt av annet nøkkelpersonnel.

Hvis du ønsker å delta på Odfjells Kapitalmarkedsdag send en e-post til Gina Jamt Ånonli (gina.anonli@odfjell.com) innen 10. mai 2017.

Alle presentasjoner fra Kapitalmarkedsdagen vil bli publisert kl. 12:00 samme dag.

Vennlig hilsen,
Odfjell SE

For spørsmål, vennligst kontakt:
Tom A. Haugen
VP Finance
E-post: tom.haugen@odfjell.com
Tlf.: + 47 905 96 944

Gina Jamt Ånonli
Coordinator Finance
E-post: gina.anonli@odfjell.com
Tlf.: + 47 415 09 804

Odfjell-gruppen er et av verdens ledende shippingselskap innen transport og lagring av kjemikalier. Selskapets flåte består av rundt 80 skip, hovedsakelig registrert i Norge (NIS). Odfjell opererer over hele verden og transporterer rundt 600 ulike typer kjemikalier og annet flytende materiale. Disse er viktige bestanddeler for produksjon av utallige produkter - fra fotballer, bildeler og drikkeflasker til medisiner, maling og gjødsel. Odfjell har også eierandel i seks tankterminaler lokalisert i hhv. Belgia, USA, Sør-Korea og Kina. Terminalvirksomheten er også tilknyttet et nettverk i Sør-Amerika bestående av ytterligere 12 tankterminaler delvis eid av nærstående parter. Selskapet har rundt 2300 ansatte og avdelinger i 13 land, med hovedkontor i Bergen, Norge. Selskapet hadde en årlig brutto omsetning på USD 872 millioner i 2019. Les mer på Odfjell.com.