Odfjell SE - presentasjon av Odfjell SE's fjerde kvartals 2016 resultater

Odfjell SE vil offentliggjøre resultater for fjerde kvartal 2016 torsdag 16. februar 2017. Resultatene vil bli publisert på Oslo Børs på newsweb.no og på odfjell.com

Samme dag kl.14:00 vil selskapet presentere resultatene på Felix Konferansesenter, møterom «Norges Brannkasse», Bryggetorget 3, på Aker Brygge i Oslo.

En direktesendt webcast vil samtidig være tilgjengelig på odfjell.com (Investor Relations/Reports and Presentations).

Presentasjonen vil bli holdt på engelsk.

Hvis du ønsker å delta på presentasjonen i Oslo, vennligst kontakt Gina Jamt Ånonli på email gina.anonli@odfjell.com eller på tlf. + 47 55 27 46 95 innen 15. februar.

IR kontakt: Tom A. Haugen, Vice President Finance
Tel: + 47 55 27 00 00
E-mail: tom.haugen@odfjell.com

Odfjell-gruppen er et av verdens ledende shippingselskap innen transport og lagring av kjemikalier. Selskapets flåte består av rundt 80 skip, hovedsakelig registrert i Norge (NIS). Odfjell opererer over hele verden og transporterer rundt 600 ulike typer kjemikalier og annet flytende materiale. Disse er viktige bestanddeler for produksjon av utallige produkter - fra fotballer, bildeler og drikkeflasker til medisiner, maling og gjødsel. Odfjell har også eierandel i seks tankterminaler lokalisert i hhv. Belgia, USA, Sør-Korea og Kina. Terminalvirksomheten er også tilknyttet et nettverk i Sør-Amerika bestående av ytterligere 12 tankterminaler delvis eid av nærstående parter. Selskapet har rundt 2300 ansatte og avdelinger i 13 land, med hovedkontor i Bergen, Norge. Selskapet hadde en årlig brutto omsetning på USD 872 millioner i 2019. Les mer på Odfjell.com.