Odfjell SE: Godkjenning av prospekt og endring i ISIN

Den 11. mai 2022 godkjente Norges Finanstilsyn et registreringsdokument for Odfjell SE og et verdipapirdokument, begge datert 11. mai 2022.

Registreringsdokumentet og verdipapirdokumentet er utarbeidet i forbindelse med børsnotering på Oslo Børs av Odfjell SE FRN senior usikret obligasjon pålydende NOK 275,000,000 datert 19. november 2021 med midlertidig ISIN NO0011154676.

Registreringsdokumentet og verdipapirdokumentet er tilgjengelig på Odfjell.com.

Obligasjonen med midlertidig ISIN NO0011154676 vil bli slått sammen med obligasjonen med ISIN NO0010832181 den 18. mai 2022. Vennligst se vedlagt informasjonsskriv fra Nordic Trustee for detaljer.

Bjørn Kristian Røed
VP Corporate Analysis & Investor Relations
Epost: bkr@odfjell.com

Odfjell Gruppen er en ledende leverandør av sjøtransport og lagring av kjemikalier og annen flytende spesiallast. Odfjell har en flåte på rundt 90 skip som opereres både globalt og regionalt. Tankterminal-divisjonen omfatter fem tankterminaler og er tilknyttet et nettverk av ytterligere ti tankterminaler, delvis eid av nærstående. Tankterminalene har strategisk beliggenhet i viktige knutepunkter for kjemikalieshipping. Odfjell Gruppen har hovedkontor i Bergen, Norge, og har 13 kontorer internasjonalt. Konsernet har ca. 2300 ansatte og hadde en omsetning på USD 1038 millioner i 2021. Se mer på Odfjell.com.