Odfjell SE: Invitasjon til investorpresentasjon

Odfjell SE har gleden av å invitere investorer, analytikere, media og andre interessenter til en online investorpresentasjon etterfulgt av en spørsmålsrunde, tirsdag 9. juni kl. 09:00-10:30 CET.

Delta på presentasjonen på Odfjell.com/investor/webcast  (https://www.odfjell.com/investor/webcast/).

Denne presentasjonen erstatter vår årlige kapitalmarkedsdag pga. COVID-19.

IR kontakt:
Bjørn Kristian Røed, Manager Investor Relations & Research
E-mail: bkr@odfjell.com

Odfjell Gruppen er en ledende leverandør av sjøtransport og lagring av kjemikalier og annen flytende spesiallast. Odfjell har en flåte på rundt 80+ skip som opereres både globalt og regionalt. Tankterminal-divisjonen omfatter fem tankterminaler og er tilknyttet et nettverk av ytterligere 13 tankterminaler, delvis eid av nærstående. Tankterminalene har strategisk beliggenhet i viktige knutepunkter for kjemikalieshipping. Odfjell Gruppen har hovedkontor i Bergen, Norge, og har 14 kontorer internasjonalt. Konsernet har ca. 2300 ansatte og hadde en omsetning på USD 872 millioner i 2019. Se mer på Odfjell.com.