Odfjell SE: Presentasjon av resultater for fjerde kvartal 2018

Odfjell SE vil offentliggjøre resultater for fjerde kvartal 2018 torsdag 14. februar 2019 kl.07:00. Resultatene vil bli publisert på Oslo Børs på newsweb.no og på odfjell.com.

Samme dag kl. 09:00 vil selskapet presentere resultatene på Hotel Continental, møterom «Teatersalen 2», Stortingsgata 24/26, Oslo. En direktesendt webcast vil samtidig være tilgjengelig på odfjell.com (Investor Relations/Reports and Presentations) og hegnar.no/TV.

Presentasjonen vil bli holdt på engelsk.

Hvis du ønsker å delta på presentasjonen i Oslo, vennligst bekreft ved å sende en e-post til bkr@odfjell.com.

IR kontakt: Bjørn Kristian Røed, Manager Investor Relations & Research
Tel: + 47 55 27 47 33