Odfjell SE: Presentasjon av resultater for fjerde kvartal 2019

Odfjell SE vil offentliggjøre resultater for fjerde kvartal 2019 tirsdag 11. februar 2019 kl. 07:00. Resultatene vil bli publisert på Oslo Børs på newsweb.no og på Odfjell.com.

Samme dag kl. 08:00 vil selskapet presentere resultatene på Møterom 4, Hotel Continental, Stortingsgata 24/26, Oslo. En direktesendt webcast vil samtidig være tilgjengelig på Odfjell.com og Finansavisen.no/fatv. Presentasjonen vil bli holdt på engelsk.

Hvis du ønsker å delta på presentasjonen i Oslo, vennligst bekreft ved å sende en e-post til bkr@odfjell.com.

IR kontakt: Bjørn Kristian Røed

Investor Relations & Research

E-mail: bkr@odfjell.com

Odfjell-gruppen er et av verdens ledende shippingselskap innen transport og lagring av kjemikalier. Selskapets flåte består av rundt 80 skip, hovedsakelig registrert i Norge (NIS). Odfjell opererer over hele verden og transporterer rundt 600 ulike typer kjemikalier og annet flytende materiale. Disse er viktige bestanddeler for produksjon av utallige produkter - fra fotballer, bildeler og drikkeflasker til medisiner, maling og gjødsel. Odfjell har også eierandel i seks tankterminaler lokalisert i hhv. Belgia, USA, Sør-Korea og Kina. Terminalvirksomheten er også tilknyttet et nettverk i Sør-Amerika bestående av ytterligere 12 tankterminaler delvis eid av nærstående parter. Selskapet har rundt 2300 ansatte og avdelinger i 13 land, med hovedkontor i Bergen, Norge. Selskapet hadde en årlig brutto omsetning på USD 872 millioner i 2019. Les mer på Odfjell.com.