Presentasjon av resultater for første kvartal 2018

Odfjell SE vil offentliggjøre resultater for første kvartal 2018 onsdag 9. mai kl. 07:00. Resultatene vil bli publisert på Oslo Børs via newsweb.no og på odfjell.com.

Samme dag kl. 09:30 vil selskapet presentere resultatene i en telefonkonferanse, etterfulgt av Q&A.

For å delta på telefonkonferansen, ring:

Norge: +47 21 00 26 10
UK: +44 (0) 330 336 9105
US: +1 323 701 0225

Bekreftelseskode: 5787437

En direktesendt webcast vil samtidig være tilgjengelig på odfjell.com (Investor Relations/Reports and Presentations) og Hegnar TV.

Presentasjonen vil bli holdt på engelsk.

IR kontakt: Bjørn Kristian Røed, Manager Investor Relations & Research
Tlf: + 47 55 27 47 33