• Oki/

OKI lanserer den første A3-MFP tilpasset små og mellomstore bedrifter

Nå får også små og mellomstore arbeidsgrupper råd til å anskaffe en multifunksjonsmaskin for A3 i farger. OKI MC860 er en multifunksjonsprinter (MFP) med kvaliteter og funksjoner som tidligere har kostet opptil det dobbelte. Den er ikke større enn en ordinær A4-MFP, noe som gjør den spesielt egnet for mindre kontorer.

OKI MC860 er spesielt utformet for små og mellomstore arbeidsgrupper. Den lave anskaffelseskostnaden gjør at totalkostnaden blir lav - også for utskriftsvolumer ned til 2000 – 4000 sider per måned. Totalkostnaden holdes også nede ved at det ikke kreves noen serviceavtale, lave driftskostnader og en høy anvendelsesgrad.

- Det finnes mange typer mindre virksomheter med behov for fargeutskrifter, skanning eller kopiering av A3 som ikke har råd til dyre løsninger. Det kan eksempelvis være eiendomsmeglere, butikker, ingeniør og byggefirmaer samt utdanningsinstitusjoner. Derfor er vi svært glade for å kunne tilby en MFP med alle funksjoner som standard til en overkommelig pris som gir virksomhetene mulighet til å håndtere og produsere A3-formater av eksempelvis reklame- og profileringsmateriell og plantegninger på en fleksibel og kostnadseffektiv måte, sier Conny Sundin, produktsjef ved OKI Printing Solutions.

OKI MC860 håndterer alle formater mellom A6 og A3, inklusive 1,2 meter lange bannere og har dobbeltsidig utskrift og nettverkstilknytning som standard. Også dobbeltsidig kopiering og automatisk dokumentmater er standard. OKI MC860 utfører høyoppløselig skanning i både farger og sort/hvitt, er utstyrt med nettverksskanning og kan skanne til både e-post og USB-enheter. Faxen håndterer alle formater mellom A6 og A3 og kan betjenes både fra printeren eller PCer i nettverk. OKI MC860 kommer i tre ulike konfigurasjoner med forskjellig papirkapasitet.

Det er enkelt for nye brukere å håndtere og navigere OKI MC860 uten omfattende opplæring. OKI MC860 leveres komplett med alle funksjoner og tilbehør som standard og inkluderer ett års service på stedet innen åtte timer.

OKI MC860-serien koster fra kr. 29.000 eksklusive moms og kan kjøpes hos OKI Printing Solutions autoriserte forhandlere fra og med 15. januar 2009.

Conny Sundin, Produktsjef hos Oki Printing Solutions
Tel: + 46 86 34 37 43, mobil: +46 704 83 00 40, eller conny.sundin@oki.se

Bilde av skriveren kan lastes ned (se nederst i mailen)