• Oki/

OKI utfordrer konkurrentene med verdens raskeste fargelaserskriver

Report this content

Siste nytt fra OKI er den nye skriveren C3450n, som sikrer høy produktivitet og fargeutskrifter av beste kvalitet. Fargeskriveren holder et høyt kvalitetsnivå tilpasset profesjonelle brukere og er utviklet for hjemmekontorer eller små arbeidsgrupper. Kompakt, lekker og rask med utskriftskvalitet i toppsjiktet er kjennetegn for nye C3450n. Skriveren er brukervennlig og produserer raskt og kostnadseffektivt profesjonelle fargedokumenter.

– Profesjonelle brukere stiller med rette høye krav til skrivernes funksjoner og kapasitet. Derfor er vi svært tilfredse med å tilby norske kunder OKI 3450n, som er 50-100 prosent raskere enn konkurrentene i klassen – og dessuten til en meget god pris, sier Ronald Lindquist, markeds- og salgssjef for OKI Printing Solutions i Norge.

OKI C3450n er et utmerket valg for enkeltbrukere eller små arbeidsgrupper på opp til fem personer, som stiller krav til en pålitelig skriver. Den klarer hele 20 sider pr. minutt i sorthvitt og 16 sider pr. minutt i farger. Første side kommer allerede etter ti sekunder. Det gjør at skriverens kapasitet er ledende i sin klasse. Skriveren leverer dessuten utskrifter med svært god skarphet og høy detaljgrad.

Skriveren OKI C3450n er tilgjengelig nå og har en anbefalt utsalgspris på kr 3.147,- eks.mva.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt:
Ronald Lindquist, markeds- og salgssjef for OKI Printing Solutions i Norge, mobil 918 38 282
ronald.lindquist@oki.no

For ytterligere bilder: