• One Call/

Fra null til 65.000 kunder på fire måneder: One Calls Familiepakke er mobilkundenes nye favoritt

Report this content

(Oslo 10. februar 2014) One Call lanserte Familiepakka i oktober i fjor og kan allerede konstatere at produktet er svært populært blant kundene. I en Familie-pakke kan kunder registrere fra 2 til 5 brukere med kvantumsrabatt som øker med antallet.  Alle kan snakke og tekste så mye de orker og i tillegg inkluderer pakken 1 GB data pr bruker.

- Interessen for Familiepakka overgår alle våre mest optimistiske forventninger. Vi ser at markedet forstår produktet og at titusenvis av kunder liker fordelene som følger av å være flere brukere på en og samme kontrakt. Dette er mye mer fleksibelt enn de gamle familieproduktene (Fri Familie og Trådløs Familie) som er veldig innadvendte, påpeker One Call-sjef Øistein Eriksen.

One Calls Familiepakke krever at én person står ansvarlig for kontrakt og betaling på vegne av gruppen. Ut over dette stilles ingen krav til felles adresse eller hvem man ringer. Pakken gir fri bruk av snakk og meldinger uavhengig av hvem man ringer eller tekster til. Hovedfordelen er en kvantumsrabatt som øker med antall deltakere i pakken, slik at alle får lavere pris pr snute i forhold til bestselgeren Folkepakka.

- 65.000 kunder i løpet av kun fire måneder smaker av rekord i mobilbransjen. Vi er glade for å ha en forretningsmodell som gjør det mulig å levere meget lave priser i kombinasjon med topp kvalitet og service, sier en fornøyd Øistein Eriksen.

For mer informasjon, kontakt:

Øistein Eriksen

E-post: oistein.eriksen@onecall.no