• One Call/

Slipp mobilen fri, det er vår: One Call gir enda flere kunder fri bruk av tale og meldinger

Report this content

(Oslo, 13. mai 2013) Våren er her, og det er på tide å slippe mobilen fri. One Call følger opp suksessen med One Call FRI fra i fjor og tilbyr fra i dag enda flere av våre kunder å ringe og tekste så mye de vil – uten å betale noe ekstra. For å forsikre alle norske mobilbrukere om at One Call er like bra – bare billig, er også mengden data inkludert i abonnementene betydelig høyere enn hos konkurrentene.

«Alle våre kunder skal være sikre på at de får Norges beste, tryggeste og mest skreddersydde mobilabonnementet hos oss. Med dagens endringer ligger vi milevis foran våre konkurrenter. Vi gir våre kunder frihet til å kommunisere så mye de vil, og på den måten de selv ønsker, uten å bekymre seg for kostnadene», sier One Call-direktør Øistein Eriksen.

I september i fjor lanserte One Call Norges første abonnement med helt fri bruk av mobilen til en fast pris per måned. For 399,- kroner per måned kan alle kunder med abonnementet One Call FRI ringe, sende sms/mms og bruke ubegrenset mobildata i Norge. Med dagens nyhet følger One Call opp suksessen slik at også kunder med abonnementene Folkepakka eller Full Pakke kan ringe og sende sms/mms ubegrenset til samme faste pris per måned. Fastpris for Folkepakka er fortsatt 199,- kroner per måned og inkluderer 1 GB data, mens fastpris for Full Pakke fortsatt er 299,- kroner per måned og inkluderer 3 GB data.

«Vi ønsker å gjøre bestselgerne Folkepakka og Full Pakke enda bedre for kundene våre, slik at de kan bruke telefonen enda mer – uten å betale noe ekstra. Alle våre eksisterende kunder får oppgradert sine abonnement med det samme, og endringen er permanent – dette er ikke noe lokketilbud. Og kundene får fremdeles norske priser i og til Norden. Med andre ord: Billig og enkelt – hele tiden», fortsetter Eriksen.

Den økende utbredelsen av smarttelefoner i mobilmarkedet gjør at kundene bruker mobilen på en helt annen måte enn tidligere. Kundene kommuniserer mer enn før samtidig som de tar i bruk nye tjenester og har flere simkort knyttet til det enkelte abonnement.

«Når mobilen stadig får nye bruksområder og vanene endrer seg raskt, kan det være en utfordring å velge abonnement som samsvarer best med akkurat din mobilbruk. De grepene vi gjør nå forenkler kundenes hverdag. Med våre fire forenklede hovedpakker er vi sikre på at alle norske mobilkunder, som betaler regningen selv, vil kunne finne et trygt og billig abonnement som passer deres mobilbruk. Og det uten å være bekymret for ekstrakostnader eller å bli presset over på et dyrere abonnement enn nødvendig», avslutter Eriksen.

I tillegg til forenklingen av Folkepakka og Full Pakke opprettholder One Call abonnementet Grunnpakka til 99,- kroner per måned for de som ønsker å bruke telefonen lite.

One Call står for billig og enkelt, og er i flere år på rad den raskest voksende mobiloperatøren i Norge. I 2010 vant virksomheten flere nasjonale kåringer; bl.a. bransjens beste kundeservice, årets mobiloperatør og Norges Mest Fornøyde Mobilkunder, og i 2011 vant vi Norsk Kundebarometer – samlet og på tvers av alle bransjer. I 2012 og 2013 vant vi Norsk Kundebarometer suverent for mobilbransjen. One Call har Norges mest fornøyde mobilkunder og er en del av Network Norway som inngår i Tele2s norske virksomhet.

Kontaktpersoner:

Direktør Øistein Eriksen – mobil: 408 58 500 – E-post: oe@onecall.no