• Open2Europe/

Neolane feirer 10 år med nyskapning innen markedsføring på sin globale brukerkonferanse NEOLANE EVOLUTION 2011

Basert på uttalelser fra kunder som La Redoute, Motorola, barnes&noble.com og internasjonale eksperter som R «Ray» Wang, administrerende direktør for Constellation Research Group, vil Neolane tolke et tiår med forandringer innen markedsføring.

Neolane, fransk produsent av programvare beregnet på markedsføring og kundekommunikasjon, kunngjør i dag programmet for sin globale brukerkonferanse, NEOLANE EVOLUTION 2011, der R « Ray » Wang, administrerende direktør for Constellation Research Group, deltar som konferansier sammen med Marc Parrish, visepresident med ansvar for kundelojalitet hos barnes&noble.com. 20. og 21. oktober vil arrangementet, som bare er åpent for inviterte, presentere kundetilfeller i tillegg til ekspertsyn på de viktigste aktuelle trendene.

Samtidig som Neolane inviterer deltakerne til å bli med på «vår tids dialogmarkedsføring», feirer selskapet 10 år med teknologiske nyskapninger på området markedsføring, ispedd originale lanseringer som: kryssmarkedsføring via bl.a. e-post og mobiltelefon, en individualiseringsmotor for en-til-en- og krysskanalrelasjoner, fusjon av innkommende og utgående kanaler samt det aller siste, nemlig funksjoner for datainnhenting og individualisering i nettsamfunn.

Deltakerne kan dra nytte av uttalelser fra kunder som la Redoute, Macmillan Publishing, Motorola, Voyages-sncf.com og EMI Music, samt fra kjente eksperter som Bruno Florence, uavhengig konsulent i elektronisk markedsføring, og Andrea Micheaux, professor knyttet til IAE i Lille. De vil legge frem sitt syn på de nye trendene som påvirker de langsiktige relasjonene mellom merkene og forbrukerne.

Mer enn 400 eksperter på relasjonsmarkedsføring, markedsføringsansvarlige og Neolane-brukere vil være til stede på Neolane Evolution der målsettingen er å skape et veikart for innføring av sosial markedsføring, lære å gjøre programmene for digital markedsføring lønnsomme og mye mer. Dette arrangementet er en ypperlig anledning til å komme i dialog med kolleger og eksperter på området.

Debattene er organisert omkring fire overordnede temaer: teknologi, produkter, trender og kundeuttalelser.

Temaene som tas opp, vil blant annet omfatte:
• Opprettelse av programmer for bygging av kundelojalitet på tvers av kanaler
• Beste praksis for levering av e-post
• Iverksetting av strategier for dialogmarkedsføring
• Fusjon av innkommende/utgående kanaler
• Konvertering av fans og tilhengere til kvalifiserte kundeprospekter, og deretter til lønnsomme kunder

«Vi er utrolig glade for å feire våre ti år i Paris sammen med kunder og partnere som har bidratt til vår suksess!» erklærer Stéphane Dehoche, grunnlegger og styreleder i Neolane. «Markedsførerne må alltid være fleksible for å tilpasse seg raskt til de neste utfordringene, enten dette er en ny kommunikasjonskanal, økonomiske forandringer eller nye behov hos forbrukerne. For at kundene våre skal lykkes, vil vi fortsette å tilby dem den nyskapende teknologien de har behov for, slik at de kan komme trendene i forkjøpet og gå forbi konkurrentene.»

Celerity, Soft Computing, Business & Decision og Waisso er platinasponsorene for arrangementet.

Arrangementet vil gå direkte på Twitter via #NeoEvo.
Flere opplysninger finner du på adressen: http://www.neolane-evolution.com

Tlf.: 33 1 55 02 27 95

Neolane tilbyr den eneste konversasjonelle markedsføringsteknologien som gjør det mulig å bygge og opprettholde varige one-to-one kundedialoger. Ved bruk av denne teknologien vil selskap oppnå økt inntekt og optimalisert markedsføringseffektivitet. Takket være programvareplattformens evne til å håndtere e-post samt samle innkommende og utgående kanaler, ser markedsførere resultater på rekordtid. Neolane er enkel i bruk for ferske så vel som for drevne brukere. I tillegg er Neolanes kunder i stand til å tilpasse seg nye utfordringer knyttet til markedsføring og å utnytte nye forretningsmuligheter raskere enn sine konkurrenter. Mer enn 300 internasjonale storkunder har satt sin lit til Neolane, deriblant Sony Music, Alcatel-Lucient, Orange, Sears Canada og Sephora. Besøk www.neolane.com