Opera og grill i dag

I dag 3. mai feirer vi at grillsesongen starter ved å fyre opp grillene på Oslo havnelager. Med sjøsiden av operabygget som kulisse blir det et tettpakket program fra klokken 11 til ca 13.

- Karl Jørgen Tofte fra Synovate MMI presenterer den store grillundersøkelsen og vil fortelle det meste om nordmenns grillvaner og uvaner
- De norske deltagerne, Knut Munthe-Olsen og Tone Pedersen, i VM i grilling i Memphis vil grille store stykker og fileter. Det er nordmenns store mareritt på grillen, men også en mulighet til mer enn gode grillopplevelser
- Carlos Fernandez, kjøkkensjef på Hotell Opera, vil grille på brasiliansk vis
- I tillegg til spennende kulinariske opplevelser lover vi kulturelle innslag

Påmelding skjer til informasjonsleder Thomas Tangen, mobil: 930 53 555

Du finner oss på denne måten. Ta Skippergata i retning Danskebåten med havna og den nye operaen på din venstre side. Det går en gangbro fra Skippergata over til Havnelageret - det store rosa bygget med tårn i hver ende. Midt på denne fasaden, med en gang du kommer over fra gangbroen, er inngangen. Spør i resepsjonen - du skal opp til grillarrangementet på terrassen i 3. etasje.

Kart Gule sider:
Opplysningskontoret for kjøtt (OFK) arbeider med merkenøytral informasjon. Kontoret har 12 ansatte, og er finansiert av omsetningsmidler.
OFK har kompetanse på områder som:
- markedet og forbruker
- kjøtt, ernæring og tilberedning av mat
- kommunikasjon, informasjon og markedsføring

Med dette som utgangspunkt formidler vi inspirasjon og kunnskap om kjøtt til forbrukere, presse, skoleverket, ernæringsmyndigheter, dagligvare- og storhusholdningsmarkedet, samt industrien og bransjen.