• Optical Storage/

For de som trenger å produsere eller reprodusere CD/DVD/BR plater….Primera introduserer verdens raskeste skriver for formålet.

DP-4100 serien fra Primera Tech setter en ny industristandard for høyhastighets produksjon av CD / DVD/ BR plater for profesjonelt bruk.

Optical Storage, er den Skandinaviske distributøren for Primera, en av de ledende produsentene i verden av CD/DVD og Blu-ray publiseringsroboter, introduserer nå den nye serien DP-4100. Optical Storage har vel 80% markedet for produksjonsløsninger for 12cm media. Optical Storage har egne kontor i hele Skandinavia, og omsatte i siste året for vel 100 millioner.

DP-4100 serien av AutoPrinters og publiseringsroboter er den raskeste i sin klasse. Fullfargetrykk med 100 % dekk i høy kvalitet på en plate skrivs ut på bare 6 sekunder! Det kan sammenliknes med 20 till 120 sekunder på hva tilsvarende system klarer med samme kvalitet.

Med innebygde brennere, skriver som skriver direkte på platen og en rask robotikk, slik automatiserer Primeras publiseringsroboter arbeidsoppgaven for å brenne og skrive på CD-, DVD- og Blu-ray-plater.  Primera har i mange år vært en leverandør av denne type produkter som benyttes av mange forskjellige bedrifter og organisasjoner rundt i verden bl.a. innen markedsføring, utdannelse, kirker, radio og TV og musikkstudioer.

Primera 4100-serien kommer i tre forskjellige modeller, enten som autoprinter uten brennere, eller med 1 eller 2 brennere

DP-4100 serien er leveranseklar fra mars måned hos Optical Storages forhandlere.

For mer informasjon kontakt:

Arve Isaksen
tlf. 93 20 19 00