Rimage lanserer nye løsninger for overvåking

Rimage – den ledende produsenten av on-demand produksjonsløsninger for CD/DVD/Blu-ray system introduserer nye softwareløsninger for overvåknings -informasjon og -kamera – for bedre informasjonskvaliteten, lette arkivering og tilbakehenting av informasjon.

Med et voksende antall overvåkningskameraer og krav til forbedret bildekvalitet og bildefrekvens står mange bedrifter og organisasjoner i dag med et problem for å håndtere kritisk data, og ta vare på dem på riktig måte.

Rimage har gjennom en integrasjon med Milestone XProtect plattformen løst disse og andre kritiske distribusjons- og arkiveringsbehov for Milestone brukere. Rimage Surveillance ”Publisher” og ”Archiver” for Xprotect gir en fullstendig automatisert prosess for å eksportere data for publisering og behandling til langtidsarkivering på DVD og Blu-ray media.

Rimage Surveillance Publisher gjør det mulig direkte fra Milestone SmartClient enkelt å eksportere ut et eller flere videoclip til DVD/Blu-ray media med automatisk merking på platen. Milestone XProtect viewer ligger på hver plate. Det gjør det mulig a å se på innholdet på hvilken som helst Windows maskin med DVD eller Blu-ray leser.

Rimage Surveillance Archiver integreres med Milestone XProtect Enterprise plattformen. Applikasjonen tillater administrator å skape unike arkiveringsskjema for hvert kamera basert på dato/tid eller størrelse på videofilen(e). Etter at skjemaet er definert, går arkiveringen på DVD/Blu-ray mediet automatisk.

Optical Storage AS, er den nordiske distributøren for Rimage. Optical Storage har egne salgs og servicekontor i Norge, Sverige og Danmark.

For mer informasjon kontakt

Kontaktperson: Christian Almstedt
Direkte telefon: +46-8-594 777 52
Email: christian@opticalstorage.se