Innovative 24-volts billamper. Enda bedre sikt for buss- og lastebilsjåfører.

Report this content

Osram lanserer nå som første produsent i verden 24-volts TRUCKSTAR lamper til buss og lastebiler. Lampene gir opptil 100 prosent mer lys og gir opptil 100 prosent lengre levetid.

Osram TRUCKSTAR bidrar til økt sikkerhet for fører og medtrafikanter. Med opptil 100 prosent mer lys på veien og opptil 40 meter lengre sikt er dette et viktig sikkerhetsdetalj. 24 Volts Truckstar lamper forbedrer sikten betraktelig på natten. Takket være den nye enkeltspiralteknikken(single coil) blir også lampene mer motstandsdyktig mot vibrasjoner. Den lange levetiden på disse lampene forlenger intervallene for lampeskift og sparer kostnader knyttet til dette. TRUCKSTAR fåes i variantene H7, H1 og H3. Typene H4 og H11 er under utvikling og vil bli å finne på det norske markedet i løpet av 2005 sier produktsjef Svein Bauer i OSRAM AS. For ytterligere informasjon kontakt Osram AS Telefon; 67 83 67 00 E-post; osram@osram.no