De nyeste smarttelefonene fra Apple og Samsung blir vanntette med ny OtterBox-beskyttelse

Cork i Irland. – I dag kan smarttelefonenes toppmodeller gjøre nesten hva som helst, og med det nyeste dekslet fra OtterBox kan de tas med nesten hvor som helst. Fra det fremste, pålitelige varemerket for beskyttelse av smarttelefoner kommer en ny kolleksjon som lar teknologibrukere hive seg uti all den våte, kaotiske, spontane moroa livet har å by på.* Vi introduserer OtterBox® Preserver Series®, nå tilgjengelig til Apple® iPhone® 5 og kommer snart til iPhone 5s, iPhone 5c og Samsung® GALAXY S®4.

OtterBox Preserver Series lar smarttelefonbrukere møte livets daglige eventyr og enestående opplevelser uten å tenke på telefonenes sikkerhet. Det slanke dekslet gir følgende beskyttelse**:

• Vanntett: tåler dykk ned til 2 meter i 30 minutter (IP-X8)
  • Fallsikker: beskytter telefonen mot fall på inntil 2 meter. (MIL STD 810G-516.6)
  • Støvsikker: stenger ute støv og partikler (IP-6X)

«Ca. 70 prosent av jordens overflate er dekket av vann, og teknologien er nesten like utbredt», sier adm.dir. ved OtterBox Brian Thomas. «Vi tar smarttelefonene med oss overalt, og OtterBox ønsker å gjøre disse aktivitetene så bekymringsfrie som mulig. Preserver Series er kraftig, vanntett beskyttelse man virkelig kan stole på.»

Dekslet i to deler er enkelt å montere. Det består av en solid plastramme, et indre skumgummilag, og støtdempere som absorberer og avleder støt fra telefonen. Det innebygde skjermbeskytteren beskytter skjermen mot riper uten å redusere berøringsfølsomheten.

Beskyttelsen går ikke på bekostning av funksjonaliteten med presisjonsdekslet. Alle funksjoner er fullt tilgjengelige, og lydkvaliteten forringes ikke. Preserver Series inkluderer en justerbar snor for enkel, trygg bæring.

Preserver Series gir vanntett beskyttelse for alle livets øyeblikk. Mer informasjon finnes på www.otterbox.com.

OtterBox® begynte med noe så enkelt som en boks da det ble grunnlagt i 1998 med en serie solide, vanntette bokser. I dag er OtterBox den største produsenten av deksler til smarttelefoner og tilbyr et omfattende utvalg skjermbeskyttere og annet tilbehør som passer ulike forbrukeres livsstiler.*

OtterBox har et godt forhold til ledende mobilprodusenter, forhandlere og tjenesteleverandører og har enestående verdi, kundeservice i verdensklasse og et vedvarende engasjement for førsteklasses produktkvalitet.

OtterBox har seks ganger blitt kåret av Inc. 5000 til et av USAs raskest voksende privateide selskaper, er anerkjent av Forbes Magazine som et av «USAs mest lovende selskaper» og har flere ganger havnet på listen over de beste stedene å arbeide som publiseres årlig av FORTUNE Magazine. Det familieeide selskapet har sitt globale hovedkvarter i Fort Collins i Colorado og har kontorer i Boston, San Diego, Cork og Hongkong.

Du finner mer informasjon på otterbox.com. We've Got Technology Covered.

Merknader:

* Kilde: The NPD Group/Retail Tracking Service, november 2010-mars 2013

**Resultater kan variere

©2013 Otter Products, LLC. Med enerett.

OtterBox-navnet og OtterBox-varemerkene tilhører Otter Products, LLC, registrert i USA og andre land. Alle andre varemerker tilhører sine respektive eiere.

Tags:

Om oss