Enklere: OtterBox introduserer Commuter Series Wallet

Cork, Ireland. – Smarttelefoner er nyttige når man skal ha bilder, e-post presentasjoner og annet for hånden uansett hvor man er. Deksler til smarttelefoner fyller stadig flere funksjoner, og det er like viktig å ha andre nødvendige ting tilgjengelig på et øyeblikks varsel. OtterBox® har videreutviklet beskyttelsen for smarttelefoner for å forenkle hverdagen enten man pendler til jobb eller går ut på byen. Commuter Series® Wallet er et beskyttelsesdeksel med egen oppbevaringsplass for penger og kort, og det er nå tilgjengelig på otterbox.com og hos utvalgte forhandlere.

Commuter Series Wallet kombinerer enkelhet, sikkerhet og pålitelig OtterBox-beskyttelse i lommevennlige utførelser for Apple®iPhone®5/5s og Samsung GALAXY S®4.

“Commuter Series Wallet har en fantastisk kundedrevet design og løsning for folk som vil redusere rot og forviklinger i dagliglivet," sier administrerende direktør Brian Thomas i OtterBox. “Du trenger ikke lenger lete etter lommeboken eller vesken før du skal ut. Dette nye dekslet oppbevarer kredittkort og andre verdier trygt. Bare ta med deg det nødvendige og gå.”

Et innvendig futteral og et robust deksel i polykarbonat gir Commuter Series Wallet flere lags beskyttelse mot slag og støt, mens en selvklebende skjermbeskytter holder berøringsskjermen fri for riper.* En skyvbar skuff skjuler og beskytter opptil tre kort uten at den allerede slanke utførelsen til Commuter Series blir nevneverdig tykkere. Lommebokskuffen kan åpnes uten å snu telefonen, slik at innholdet holdes skjult fra andre.

Commuter Series Wallet RRP €39.99

Du finner mer informasjon om OtterBox Commuter Series Wallet for iPhone 5/5s eller GALAXY S4 på otterbox.com. Bare ta med deg det nødvendige og gå.

OtterBox® begynte med noe så enkelt som en boks da det ble grunnlagt i 1998 med en serie solide, vanntette bokser. I dag er OtterBox den største produsenten av deksler til smarttelefoner og tilbyr et omfattende utvalg skjermbeskyttere og annet tilbehør som passer ulike forbrukeres livsstiler.**

OtterBox har et godt forhold til ledende mobilprodusenter, forhandlere og tjenesteleverandører og har enestående verdi, kundeservice i verdensklasse og et vedvarende engasjement for førsteklasses produktkvalitet.

OtterBox har seks ganger blitt kåret av Inc. 5000 til et av USAs raskest voksende privateide selskaper, er anerkjent av Forbes Magazine som et av “USAs mest lovende selskaper” og har flere ganger havnet på listen over de beste stedene å arbeide som publiseres årlig av FORTUNE Magazine. Det familieeide selskapet har sitt globale hovedkvarter i Fort Collins i Colorado og har kontorer i Boston, San Diego, Cork og Hongkong.

Du finner mer informasjon på otterbox.com. We’ve Got Technology Covered.

Merknader:

* Commuter Series Wallet beskytter ikke mot vann. Gir ekstra beskyttelse mot slag og støt.

** Kilde: The NPD Group/Retail Tracking Service, november 2010-mars 2013

©2013 Otter Products, LLC. Med enerett. OtterBox og alle OtterBox-logoer, varemerker og symboler tilhører Otter Products, LLC. Alle andre logoer, varemerker og symboler tilhører sine respektive eiere.

Om oss