"Alt i ett" i Panasonics nye hjemmekinosystem

"Alt i ett" i Panasonics nye hjemmekinosystem Panasonics nye hjemmekinosystem SC-HT1500 har "alt i ett". Systemet er laget for å tilgodese all slags underholdning i hjemmet - se på film, ta opp TV-programmer, høre på musikk eller redigere videoopptak, alt i samme enhet. Denne hjemmekinoen er et alternativ for de som ønsker å ha tilgang til både avspillings- og opptaksfunksjoner, men som vil ha alt i en kompakt enhet plassert under TV-en. SC-HT1500 er et fleksibelt system som gjør det mulig å få fullt utbytte av spesialeffektene i en film, høre på sin favorittmusikk eller ta opp favorittfilmen sin på DVD eller harddisk. DVD-opptakeren er forsynt med Chasing Playback, som alle andre DVD-spillere fra Panasonic. Det betyr at brukeren kan begynne å se på et program som er tatt opp allerede før opptaket er ferdig. Harddisken har plass til opptil 142 timers innspilling. Kopiering fra harddisken foregår med opptil 32x hastighet til DVD-R (4x plate) og opptil 24x hastighet til DVD-RAM (3x plate). Den gode bildekvaliteten blir garantert av en komponentvideoutgang og progressive scan (PAL/NTSC). Høyttalerne kan justeres i høyden på stativene som følger med. Hvis man ønsker veggmontering er det også fullt mulig. SC-HT1500 er nå tilgjengelig i butikkene. Veiledende butikkpris ligger på ca. 13 000 NOK För frågor, vänligen kontakta Martin Eriksson, produktsjef, martin.eriksson@eu.panasonic.com, Tlf.: +46 8 680 26 43 Helge Rose, Pressekontakt Norge, helge.rose@eu.panasonic.com, Tlf: + 47 6791 78 17 Fakta om SC-HT1500 DVD-opptaker Opptil 142 timers opptak på harddisk (80GB) Høyhastighetskopiering mellom harddisk og DVD. Opptil 32x med DVD-R. Time Slip-funksjoner One touch rec & play DVD Progressive Scan (PAL/NTSC) Spiller DVD-A, DVD-V, DVD-RAM, DVD-R, CD, CD-R/RW og MP3 Receiver 600W total effekt RMS (430W DIN) Dolby Digital, DTS og DPL II New S.F.C (Music: Live, Pop/Rock, Vocal, Jazz, Dance, Party. AV/Movie: Drama, Action, Sports, Musical, Game, Mono FM/AM tuner med RDS Tilkoblinger 2 scart: AV1(TV), AV2(Decoder/Ext) 1 Komponentvideo ut 3 S-video (2 inn, 1 ut) 3 komposittvideo (2 inn, 1 ut) 1optisk digital lydinngang 3 Audio inn Mål & Vekt (Hovedenhet) Mål BxHxD: 448 x 81,5 x 372mm Vekt: 5,8 kg Om Panasonic Matsushita Electric Industrial Co. Ltd er en av verdens ledende produsenter av tekniske forretnings- og industriprodukter til forbruker, med viktige varemerker som Panasonic, National, Technics og Ramsa. Selskapet omsetter totalt for rundt 600 milliarder kroner og er blant annet notert på børsen i Tokyo, New York, Amsterdam, Düsseldorf, Frankfurt og Paris. Panasonic Nordic AB er et heleid datterselskap med virksomhet i Sverige, Norge og Danmark. Det nordiske selskapet omsetter for ca. 1,8 milliarder NOK per år, og har ca. 120 ansatte. I Norden markedsføres hovedsakelig produktgruppene audio/video, HiFi, kontorprodukter, telekommunikasjon, husholdningsprodukter, batterier, profesjonelt kringkastingsutstyr og elektriske komponenter. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/10/21/20041021BIT21780/bild.html Bilde