PANASONICS AVDELING FOR VISUELLE SYSTEMLØSNINGER LANSERER DEN EKSTREMT ROBUSTE 55-TOMMEREN TH-55LFV50

Panasonics avdeling for visuelle systemløsninger lanserer i dag den nye LCD-skjermen TH-55LFV50 med ultratynn ramme. Skjermen har et utsøkt design med en slank ramme, god synlighet og lavt strømforbruk samt utrolig lav vekt som gjør den ideell for tak- og veggmontering.

Utrolig inntrykk
IPS D-LED-panelets steke lysstyrke på 800 cd/m² og brede synsvinkel sikrer et iøynefallende blikkfang selv i de største offentlige rom. Den tynne rammen på kun 5,3 millimeter er det smaleste i dagens marked. Dette gir videoveggen et mer sømløst og helhetlig utseende. Selv i omgivelser med mange digitale skjermer stikker den nye Panasonic-skjermen seg ut med slagkraftig markedsføring gjennom levende bilder gjengitt i nesten naturtro størrelse og i optimal Full-HD-kvalitet på 1080p.

Robust design
Skjermen TH-55LFV50 er spesialdesignet for å motstå skader under transport og montering. Dette er en viktig egenskap for skjermer i det offentlige rom, men spesielt viktig i utleie- og eventbransjen. Den har en sterk metallramme på 0,4 millimeter. Det er to ganger tykkere enn konkurrerende skjermer. Rammen tåler støt og hindrer deformasjon som følge av varme. I tillegg har emballasjen et spesiell design i PE-materiale som beskytter mot kontinuerlig vibrasjon, og som dermed bidrar til å beskytte skjermen under transport.

Bli en av de første til å se TH-55LFV50
Videovegger med opptil 5 x 5 skjermer og ikke mindre enn ti tilkoblingspunkter betyr at TH-55LFV50-serien er utstyrt med en rekke muligheter for profesjonelle skjermer til bruk i offentlige miljøer. For å finne ut mer om kapasiteten til videovegger og se dem selv, registrer deg for Panasonic Visual Experience Roadshow. Det tar med seg Panasonics nyeste visuelle løsninger til en rekke store byer i Storbritannia og andre europeiske land i løpet av november. Datoer og steder for Storbritannia er Weybridge den 20., Stoke den 22. og Edinburgh den 27. Bestill en plass for å se den siste Panasonic pro-skjermteknologien nå. Besøk nettstedet visualexperience.panasonic.eu.

Bilder av TH-55LFV50 finnes her:

Om Panasonic System Communications Company Europe (PSCEU)

PSCEU er den europeiske grenen av Panasonic Systems Communications Company, Panasonics globale B2B-avdeling. Målet for PSCEU er å forbedre arbeidslivet for profesjonelle spesialister og øke effektiviteten og ytelsen til organisasjonene deres. Vi hjelper virksomheter med å innhente, behandle og videreformidle alle typer informasjon: bilde-, stemme- og tekstdata. Produktene omfatter PBX-telefonsentraler, dokumentskrivere, profesjonelle kameraer, projektorer, store visuelle displays/skjermer og robuste, bærbare PC-er. Med rundt 500 ansatte, ekspertise innen teknisk design, global kapasitet innen prosjektledelse og et stort nettverk av europeiske partnere tilbyr PSCEU uovertruffen kompetanse på sine markeder.

Det nye PSCEU består av fire forretningsområder:

- Communication Solutions omfatter profesjonelle skannere, flerfunksjonelle skrivere, telefonisystemer og videokonferansesystemer i HD.

- Visual System Solutions omfatter projektorer, interaktive tavler, presentasjonshjelpemidler og skjermer. Panasonic har en markedsandel på 28 % av det europeiske markedet for  projektorer.

- Professional Camera Solutions omfatter profesjonell audiovisuell s­ikkerhetsteknologi samt teknologi til industriell medisinsk teknologi (IMV). Panasonic er en av de to ledende profesjonelle kameraleverandørene i Europa.

- Computer Product Solutions omfatter Toughbook-serien med robuste notebook-enheter, Toughpad-serien med nettbrettenheter for profesjonell bruk og elektroniske betalingssystemer (EPOS). Panasonic Toughbook hadde en markedsandel på 65,8 % av det europeiske markedet for robuste notebook-enheter i 2011 (VDC, mars 2012).

Panasonic Corporation er blant verdens ledende virksomheter innenfor utvikling og produksjon av elektroniske produkter som dekker et bredt spekter av forbruker-, forretnings- og industribehov. Selskapet er basert i Osaka i Japan og hadde en nettoomsetning på 7,85 billioner yen (71,4 milliarder euro) i regnskapsåret som ble avsluttet den 31. mars 2012. Selskapet er børsnotert i Tokyo, Osaka, Nagoya og New York (NYSE:PC). For mer informasjon om selskapet og merkevaren Panasonic, besøk selskapets webområde på http://panasonic.net/