Panasonics nye telefonserie A100 har styrke og stil i miniformat

Panasonics nye telefonserie A100 har styrke og stil i miniformat CEBIT, HANNOVER, 18. mars, 2004 - Panasonic introduserer i dag A100- serien, den nyeste serien med minitelefoner. Serien omfatter A100, A101 og A102 som alle er smidige og stilige, og på størrelse med et gjennomsnittlig kredittkort. - A100-serien er en naturlig utvidelse av vårt utvalg av minimobiltelefoner som har blitt en enorm suksess blant både menn og kvinner, sier Daniel Flodqvist, Produktsjef Panasonic Nordic AB. - Mange av våre kunder sier at de vil ha en vanlig, enkel telefon, men uten kompromisser når det gjelder stilen. A100-serien tilgodeser det behovet med sin slående kombinasjon av form og funksjon." Superliten og supercool! A100 finnes i tre farger (rød, blå og svart). Den er lett å bruke og er meget stilig i det lille miniformatet. A100 er en trippelbåndtelefon med polyfoniske ringetoner, og forhåndsinstallerte spill. Og i telefonboken kan man lagre 250 kontakter. A101 er beregnet for brukere som trenger en mobiltelefon som passer til en kjappe livsstil. Denne trippelbåndmodellen er liten nok til at man alltid kan bære den med seg eller på seg - den er perfekt for uteaktiviteter. Den sportslige designen vil tiltale den som setter pris på god design og brukervennlige funksjoner, inklusive 16-polyfoniske ringetoner, SMS, melodieditor og forhåndsinstallerte spill. A102 er elegant utformet, og perfekt for daglige samtaler og meldinger. Den har trippelbånd, SMS-funksjon og 16-polyfoniske ringetoner. A102 har også en melodieditor slik at man kan gjøre telefonen mer personlig, to forhåndsinstallerte spill og et imponerende telefonbokminne med plass til 250 kontakter (pluss SIM). Den har også planleggingsfunksjon, og ikke minst, vibrasjonssignal, kalkulator og valutaregner. A100-serien finnes i handelen fra sommeren 2004. Bilde kan fås på oppfordring. For ytterligere informasjon, kontakt Daniel Flodqvist, daniel.flodqvist@eu.panasonic.com, +46 (0) 8-680 26 00. ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/18/20040317BIT00190/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/03/18/20040317BIT00190/wkr0002.pdf