Philips 65PUS7601 mottar EISA-prisen for BESTE KJØP Stor Skjerm TV 2016-2017

Den markedsledende bildekvaliteten på de nyeste Philips 'TVer har blitt anerkjent igjen av European Imaging and Sound Association (EISA) som har stemt Philips 65PUS7601 som sin europeiske BEST BUY LARGE TV for 2016-2017.

65PUS7601 har mange av de bildeteknologier som vanligvis er forbeholdt av selskapets prisbelønte, hi-end 9000-serien. Bringe nye nivåer av ytelse til mid-end markedet, mens å sette nye standarder samlet for sektoren. 65PUS7601 er den første Philips HDR med funksjonen HDR Premium og HDR oppskalering.

EISA teamet henvisning til 7601 sofistikerte Direct-LED-bakgrunnsbelysning system med sine 128 segmenter for lokal dimming, dype sortnivå og detaljerte skygger skaper skarpe Ultra HD bilder.

De har også gitt ros til de justerbare Perfect Natural Motion innstillinger - som lar brukerne justere bildet til sin smak, en 10-bits panel som støtter HDR-kilder pluss punchy lydkvalitet, Android Smart TV-system, avansert fjernkontroll og tre-sidig Ambilight, alle som kombineres for å gi den mest overbevisende film, TV og spill opplevelse.

Alt-i-alt 7601 ble kåret til: ”en imponerende TV”.

Philips 65PUS7601: EUROPEAN BEST BUY TV 2016-2017

65PUS7601 er en premium kvalitet ultra-tynn 4K-TV i naturlige materialer, inkludert en aluminium ramme og unike stands, spesielt designet for 7601-serien.

Bildet til 7601 er forbedret med en direkt dimbar  LED-bakgrunnsbelysning og den prisbelønte Perfect Pixel Ultra HD-motoren.

65PUS7601 kommer også med 3-sidig versjon av Philips unike Ambilight-system som kaster en kontinuerlig endring glorie av farger, som samsvarer med bildet på skjermen, på veggen bak Tvn. Resultatet er et bilde som ser ut til å strekke seg utover grensene, noe som skaper en mer oppslukende opplevelse, mindre belastning på øynene og en opplevd forbedring i kontrast - ytterligere styrket av Micro Dimming Premium teknologien.

7601-serien er drevet av Android Smart TV-system som i kombinasjon med Philips 'quad core-prosessor gir en rask opplevelse for noen av de 1200 + apper og spill som finnes i Google Play-butikken.

Lydkvaliteten vil være en kraftig 30W utgang og inkludering av den unike og patenterte Philips Double Ring teknologi som produserer dyp bass,skarp og klar mellomtone.

RRP 25 990 NOK.

Pressekontakt:

Tekniske spørsmål:
Daniel Eriksson
daniel.eriksson@tpv-tech.com
+47 938 49 437

Besøk Philips TV nettside: www.philips.no/TV

Presse materiale, mer informasjon, bilder og video: http://www.tpvision.com/image-library/

About TP Vision

TP Vision is a dedicated TV player in the world of visual digital entertainment. TP Vision concentrates on developing, manufacturing and marketing Philips branded TV sets in Europe, Russia, Middle East, Brazil, Argentina, Uruguay, Paraguay and selected countries in Asia-Pacific. We do this by combining our design expertise and innovative Philips TV heritage with the operational excellence, flexibility and speed of TPV Technology. With these combined strengths, we bring high-quality TV sets to the market: smart and easy to use with sophisticated styling. We believe in creating products that offer a superior TV experience for consumers. With Philips TVs, TP Vision is a global leader in the hospitality market. TP Vision is the exclusive brand licensee of Philips TVs for the above listed countries. TP Vision employs close to 2,000 people in several locations around the globe and is 100% owned by TPV, one of the world’s leading monitor and LCD TV manufacturers, selling and marketing Philips branded TVs in China. TPV has been able to drive its growth over the years by leveraging its economies of scale and core competencies in R&D, manufacturing, logistic efficiency and quality.

Android, Google, Google Play and other marks are trademarks of Google Inc.