TP Vision introduserer Philips trådløse, multi-room TV & Audio produkter basert på DTS Play-Fi

• Nye høykvalitets Philips trådløse multi-room produkter, inkludert TVer, blir utviklet med DTS Play-Fi.
  • OLED805 serien ble introdusert som de første Philips TVene - og første TVene fra et premium TV merke - som støtter DTS Play-Fi.
  • Alle Philips Android TVer i 2020 har støtte for DTS Play-Fi.
  • 2019 Philips Android TVer kommer til å bli tilbudt en over-air programvareoppdatering som støtter DTS Play-Fi i andre halvdel av 2020.
  • Systemet vil bli utvidet til å inkludere lydplanker og andre trådløse høyttalere i andre halvdel av 2020.

Amsterdam 23 Juni, 2020 - TP Vision har kunngjort at de skal introdusere nye Philips TV & Audio produkter som trådløst kobles sammen og funker via bruken av DTS Play-Fi.

DTS Play-Fi er et premium trådløs lyd økosystem for musikk i hele hjemmet, TV lyd i hjemmet og app basert privat lytting, som støtter høykvalitets lyd strømming og sub-millisekund avspillings nøyaktighet. Kompatible produkter som TVer, mobiler, lydplanker og høyttalere kobles sømløst sammen  for å skape en full hjemme opplevelse.

TP Vision kunngjorde nylig at deres nye Philips OLED805 serie vil bli den første TVen fra et premium TV merke som inkluderer DTS Play-Fi i TVen.

Selskapet skal nå begynne de første stegene for å utvide til en komplett trådløs tilkoblings plattform ved å implementere DTS Play-Fi i alle 2020 Philips Android Tver, etterfulgt av en over-the-air programvareoppdatering som støtter DTS Play-Fi, for alle 2019 Philips Android TVer i siste halvdel av 2020.

TP Vision skal også lansere en ny serie med lydplanker og trådløse høyttalere som kommer med  DTS Play-Fi i september 2020 for å gi kunden muligheten til å bygge et komplett, brukervennlig og trådløst Philips strømme system i hele hjemmet.

Innholdet i denne nyhet lanseringen er korrekt på tiden den ble publisert, men det kan komme endringer uten forvarsel. Alle varemerker nevnt i denne nyhet lanseringen eies av deres eiere.

Produktrelaterte spørsmål:
Pär Josefsson
Par.josefsson@tpv-tech.com

Mediakontakt:
Per-Åke Broman

+46 708 32 2143

Per-ake.broman@tpv-tech.com

Om TP Vision

TP Vision Europe B.V. (‘TP Vision’) er registrert i Nederland, med hovedkontor i Amsterdam. TP Vision er et eget eid selskap av TPV Technology Limited (‘TPV’), som er et av verdens ledende selskaper av monitorer og TV produsenter.

Tp Vision er en av de største innen TV og lyd kunde elektronikk. TP Vision fokuserer på å utvikle, produsere og markedsføring for Philips Tver (Europa, Russland, Midtøsten, Sør Amerika, India og utvalgte land i Asia) og Philips Lyd produkter globalt under varemerke lisens fra Konikijke Philips N.V. Vi kombinerer the sterke Philips varemerket med vår produktutvikling og vår design expertise, operative ferdigheter, og industri avtrykket til TPV. Vi tror på å skape produkter som tilbyr en overlegen lyd og bilde opplevelse for kunden.