Invitasjon til 3. kvartalspresentasjon og kapitalmarkedsdag

Vedlagt følger invitasjon til presentasjon av 3. kvartalsresultater og kapitalmarkedsdag onsdag 28. oktober 2009.

3. kvartalspresentasjonen vil være tilgjengelig på våre nettsider (www.photocure.no) samme dag.  Presentasjonen kan følges direkte her.

Vennligst registrer din påmelding hos Photocure ASA innen tirsdag 27. oktober kl. 15:00.
Kontakt: Grete Faye-Schjøll (epost: gfs@photocure.no / telefon +47 22 06 22 10 / faks +47 22 06 22 18).

Vennlig hilsen,
Christian Fekete, finansdirektør
Mobil: +47 916 42 938
Kontor: +47 22 06 22 10

Om Photocure:
Photocure er et norsk farmasøytisk selskap notert på Oslo Børs (OSE: PHO). Selskapet utvikler og selger farmasøytiske produkter og medisinsk utstyr for fotodynamisk behandling og diagnostisering av kreft og utvalgte dermatologiske indikasjoner.

Photocure sin kommersielle aktivitet inkluderer egen markedsføring og salg i utvalgte markeder såvel som utlisensiering til ledende farmasøytiske selskaper på en regional eller global basis før fase III.
Photocure har ett patentbeskyttet farmasøytisk produkt på markedet; Hexvix® for påvisning av blærekreft. Hexvix er godkjent i EU og er prioritert for gjennomgang av FDA i USA. I tillegg har selskapet utviklet en patentbeskyttet lyskilde som benyttes i kombinasjon med sin Visonac(TM)-krem. Photocure tester kontinuerlig sine produkter for nye indikasjoner i globale studier, med et mål om å utvikle en portefølje av produkter basert på sin Photocure Technology(TM) plattform.

For mer informasjon om Photocure, se vår nettside www.photocure.no.