Invitasjon til presentasjon av resultater første kvartal 2009

Oslo, 17. april 2009

Photocure ASA presenterer selskapets resultater for første kvartal 2009 torsdag 29. april 2009 på Shippingklubben, Haakon VIIs gate 1 (øverste etasje), Oslo.

Presentasjonen starter kl. 17:00 og holdes av Kjetil Hestdal, administrerende direktør og Christian Fekete økonomi- og finansdirektør.

Presentasjonen vil være tilgjengelig på våre nettsider (www.photocure.no) samme dag.  Presentasjonen kan følges direkte her.

Presentasjonen vil vare til ca. kl. 17:45.

Vennligst registrer din påmelding hos Photocure ASA innen onsdag 27. februar kl. 15:00.
Kontakt: Grete Faye-Schjøll (epost: gfs@photocure.no / telefon +47 22 06 22 10 / faks +47 22 06 22 18).

Med vennlig hilsen,
Photocure ASA
Christian Fekete
CFO
Photocure ASA er et norsk farmasøytisk selskap registrert på Oslo Børs. Selskapet utvikler og selger legemidler og medisinsk utstyr for fotodynamisk behandling og diagnostisering av kreft.
Photocure har to egenutviklede farmasøytiske produkter på markedet: Metvix®, for behandling av solskadet hud og visse typer hudkreft, og Hexvix®, for diagnostisering av blærekreft. I tillegg har selskapet utviklet en lyskilde, Aktilite®-lampen, som brukes i kombinasjon med Metvix-kremen. Gjennom verdensomspennende studier testes produktene kontinuerlig for nye indikasjoner, og målsetningen er å utvikle et utvalg av nye produkter og teknologier.

Photocure®, Metvix®, Aktilite® og Hexvix® er registrerte varemerker til Photocure ASA.