• Pinmeto/

PinMeTo blir verdens første SaaS-selskap innen lokal markedsføring som oppnår ISO 27001-sertifisering og investerer i vekst

Report this content

Malmö-baserte PinMeTo har nådd en betydelig milepæl ved å bli den første i verden innen lokal markedsføring og søketeknologi som har oppnådd ISO/IEC 27001:2022-sertifisering. Dette er en av de mest prestisjefylte sertifiseringene innen informasjonssikkerhet.

ISO 27001 innebærer at PinMeTo har implementert og opprettholdt omfattende informasjonssikkerhet samt har tatt egnede sikkerhetstiltak for å beskytte og håndtere data på høyeste nivå.

For PinMeTo betyr denne sertifiseringen en bekreftelse på deres forpliktelse til å sikre at data håndteres på en trygg måte. Det er et signal til kundene om at selskapet har oppfylt strenge krav for å beskytte informasjon og data. Dette øker ikke bare tilliten til PinMeTo som leverandør, men gir også fordeler som økt gjennomsiktighet og konkurransefortrinn.

PinMeTo har opplevd betydelig organisk vekst de siste årene og har nå 100 ansatte fordelt på 6 kontorer i 5 land, hvor de samarbeider med større kjedebedrifter med mange fysiske steder.

Henrik Schmidt, administrerende direktør for PinMeTo, uttaler: "I en tid der det digitale landskapet stadig endrer seg, og truslene mot datasikkerheten blir stadig mer komplekse, er ISO 27001-sertifiseringen spesielt viktig. Den gir trygghet for at data håndteres i samsvar med de høyeste sikkerhetsstandardene, både for oss som selskap og for våre kunder."

PinMeTo har blitt en ledende aktør innen lokal markedsføring og søketeknologi i sin bransje. Med store globale kjeder som Hertz, Starbucks og 7-Eleven styrker ISO 27001 PinMeTo's posisjon som en pålitelig partner som verdsetter sikkerheten og beskyttelsen av sine egne og sine kunders data.

Om PinMeTo

PinMeTo er et programvareselskap som hjelper store selskaper med å øke inntektene og drive salg gjennom synlighet på søkemotorer og sosiale medier. Noen av kundene inkluderer selskaper som Asics, H&M, 7-Eleven og Hertz. PinMeTo har vokst raskt de siste årene og har oppnådd en posisjon som et av verdens ledende programvareselskaper innen lokal markedsføring og lokal SEO.

For ytterligere informasjon, intervjumuligheter eller spørsmål, vennligst kontakt:

Daniel Melkersson, Grunnlegger

+46 73 - 960 61 40 daniel@pinmeto.com

Henrik Schmidt, administrerende direktør

+46 73 - 820 55 33 henrik.schmidt@pinmeto.com

Mer informasjon er tilgjengelig på: www.pinmeto.com.

Tags: