Ny eksklusiv norsk distributør for Metzeler motorsykkeldekk

Pirelli Tyre Nordic meddeler hermed at fra 1. januar 2013 vil distribusjon av motorsykkelprodukter av merket Metzeler bli forvaltet av en nylig utnevnt distributør i Norge – Spare Parts Service AS.

Spare Parts Service AS holder til like utenfor Oslo. De er en ledende, uavhengig importør og distributør av reservedeler, utstyr og tilbehør på det norske motorsykkelmarkedet. Spare Parts Service AS har konsentrert seg om markedet for tohjulinger siden 1982.

- Det nye samarbeidet vil føre til at vårt velkjente, tyske bransjemerke Metzeler kommer til å bli distribuert over hele Norge via Spare Part Service AS sitt veletablerte forhandlernettverk, sier Renato Zilli, salgsansvarlig for motorsykkelprodukter i Norden.

Kjell H. Solberg, leder og eier av SPS sier følgende: - Vi ser fram til å etablere et gjensidig, positivt samarbeid med Metzeler og er spent på muligheten til å kunne distribuere et slikt, prestisjefylt og kvalitetsfullt tysk merke.  Fremfor alt vil våre forhandlere nå ha tilgang til Metzelers imponerende og prisbelønte produktlinje, med produkter som Marathon ME880, Sportec M5 Interact™, Roadtec Z8 Interact™ og ikke minst Tourance NEXT.

Metzeler har vært et førsteklasses merke for motorsykkeldekk, slanger og tilhørende produkter på markedet for tohjulinger siden 1892.

Pirelli motorsykkelprodukter vil fortsatt bli distribuert av Gummi-Centralen AS.

Ytterligere informasjon:
Spare Parts Service AS