FILM2HOME HAR EN NY PARTNER I LUFTEN! Nå kan du som er EuroBonus-medlem hos SAS, samle poeng ved å se på film!

Første juni lanserte film2home og SAS et samarbeid der du som kunde hos film2home og medlem i SAS EuroBonus, får 1000 EuroBonus-poeng på første film hos film2home og deretter ett poeng for hver krone du bruker. Hver tiende film du kjøper, gir ti ganger så mange poeng for akkurat den filmen. Les mer på film2home.no

Vi er veldig glade for å kunne tilby de lokale kundene våre enda flere fordeler enn vi har gjort hittil. SAS har et av Nordens beste lojalitetsprogrammer, og hvorfor ikke kombinere favorittfornøyelser med favorittfornøyelser, det vil si se på film og samtidig spare opp EuroBonus-poeng til feriereisen din", sier Mathias Eglund, Markeds- og salgssjef hos film2home.

SAS EuroBonus-medlemmer forventer seg hele tiden nye muligheter for å tjene poeng, og filminteressen hos medlemmene er stor. Vi er derfor glade for at vi nå kan gi dem mulighet til å tjene poeng hos film2home, en av Nordens ledende filmtjenester via nettet, sier Nils Lindhe, Vice President Loyalty hos SAS.

film2home

film2home er en av Nordens ledende filmtjenester via nettet (Internett, mobil, nettbrett og smart-TV), der du slipper dyre abonnementer og kun betaler for det du ser. Det finnes tusenvis av både de nyeste filmene og gamle klassikere fra 3 kr og oppover. Filmbiblioteket vokser for hver dag, og det kommer stadig inn nye titler. Selskapet er inne i en spennende vekstperiode med Hemmakväll som ny deleier, og samlet i fjor sammen et offensivt team med digitale eksperter under ledelse av adm. dir. Ulrika Lindwall, tidligere Director International Growth hos Spotify.

SAS

SAS er Skandinavias ledende flyselskap med daglige flyreiser til destinasjoner i Europa, USA og Asia. SAS er medlem av Star Alliance og kan sammen med 26 partnere tilby over 1250 reisemål verden over i 193 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no. SAS EuroBonus er et av Nordens ledende lojalitetsprogrammer med 3,4 millioner medlemmer. I programmet inngår over 40 flyselskaper og 100 partnere i og utenfor reisesektoren. EuroBonus-medlemmer tjener poeng hos SAS og partnere som siden kan tas ut i for eksempel flyreiser, hotellovernattinger, leiebiler eller gavekort.

Tags: