Ny PONSSE Frame and Crane for Active Care serviceavtaler

Ponsse Frame and Crane Care er en ny tjeneste for skogsmaskiner som har en Active Care-serviceavtale

Den nye Frame and Crane Care-tjenesten dekker hovedrammekonstruksjon for opptil 10 000 motortimer hvis maskinen har en gyldig serviceavtale i perioden. En Ponsse Active Care-serviceavtale må være gyldig i hele perioden, men avtalen kan inngås i flere deler.

«Med den nye Frame and Crane Care-pakken vil vi gi merverdi til kunder som velger vår serviceavtale for sin skogsmaskinflåte. Med dette konseptet ønsker vi også å formidle til våre kunder at vi stoler på kvaliteten til våre produkter og vil også tydeliggjøre dette for våre potensielle kunder», sier Eveliina Pölkki, produktgrupperepresentant for serviceavtaler hos Ponsse Plc.

Ponsse Frame and Crane Care dekker følgende rammekonstruksjoner: fremre og bakre ramme, midjens ramme, kranbase​, hovedramme, løfte- og vippearm (IKKE forlengelser) og pilarer.

Den nye Frame and Crane Care-tjenesten er gyldig for maskiner som har serviceavtaler og er produsert fra og med 2021.

Ponsse Active Care-serviceavtaler sikrer maksimal produktivitet

Ponsse Active Care-serviceavtaler består av den best mulige servicen for skogsmaskinentreprenører: Du kan fokusere på hogsten mens Ponsse tar seg av planlagt vedlikehold, maskinoptimering og utvidede garantier. Skogsmaskinen din vil opprettholde sin ytelse, pålitelighet og produktivitet fra ett hogstområde til et annet.

Skogsmaskiner som vedlikeholdes jevnlig av profesjonelle som kun bruker originale Ponsse-deler av høy kvalitet, smøremidler og filtre forblir i god driftstilstand og beholder sin verdi.

Mer informasjon:

Eveliina Pölkki, Produktgruppeansvarlig, serviceavtaler