Proffice Care AS inngår avtale med HINAS

Report this content

Etter en anbudsrunde med stort fokus på kvalitet blir Proffice Care AS leverandør av sykepleiere til norske sykehus. Oppdragsgiver er HINAS, de norske helseforetakenes innkjøpsorganisasjon.

- Avtalen er en viktig milepæl for Proffice Care. Dette er hva vi har siktet mot siden Proffice Care startet opp med sykepleiebemanning i 2014. Ekstra stolt er jeg over at HINAS gir oss en høy kvalitetsscore på vårt interne team med sykepleiere og spesialsykepleiere, sier Arne Granheim, ansvarlig for Proffice Cares vikarsykepleiere.

Den nye avtalen med HINAS gjelder fra og med 1. oktober 2015, og har to års varighet med mulighet for 1+1 års forlengelse.

- Jeg ser frem mot oppdraget med å bistå norske sykehus med sykepleiere. Vi bidrar med rett kompetanse til rett tid og matcher de behovene som finnes, sier Lars E. Jacobsen, daglig leder i Proffice Care AS.
Det totale markedet for vikarsykepleiere i Norge omsetter for 700 - 800 MNOK årlig.

For mer informasjon, kontakt:
Lars E. Jacobsen, daglig leder, Proffice Care AS, +4792601437, lars.jacobsen@proffice.no

Proffice Care er en del av Proffice Group, en av Nordens største spesialister innen personalutleie, rekruttering og omstilling. Gjennom engasjement og lydhørhet hjelper vi mennesker og bedrifter med å finne løsninger for å utvikle seg. Proffice Group består av Proffice, Dfind og Antenn og har over 10.000 medarbeidere. Proffice er børsnotert på Nasdaq Stockholm, Mid Cap.

www.proffice.com

Tags: