Qatar Airways introduserer fremtidens Business Class Qsuite i København

Fra og med 1. mai blir det revolusjonerende Business Class-setet Qsuite å finne på Qatar Airways rute mellom København og Doha. Setet er bransjens første dobbeltseng og setter en ny standard for luksusreiser. Qsuite er tilgjengelig i Business Class og har private suiter.

Qatar Airways prisbelønte Business Class-sete Qsuite gjør sin debut i Danmark på avganger til og fra Doha 1. mai 2019. Reisende fra København får dermed mulighet til å oppleve en ny luksusstandard som kalles «First in Business», ettersom Qsuite oppleves som 1. klasse. I tillegg til dobbeltseng gjør den patenterte «quad seating»-konfigurasjonen det mulig for de reisende å lage sine egne private rom med en gruppe på fire stoler, noe som ytterligere bidrar til følelsen av luksus.

Qsuite er patentert av Qatar Airways, og både dobbeltsengen og quad seating er unike i bransjen. De flyttbare panelene gjør det ikke bare mulig for de reisende å lage private rom. I tillegg til å bruke TV-skjermene ved de fire midtsetene kan kolleger, venner og familie skape sin egen private suite der de kan jobbe, spise og prate sammen. Disse nye funksjonene gir en helt skreddersydd reiseopplevelse, siden passasjerene kan skape et miljø som passer deres unike behov.

Til å begynne med blir ssigsbara och personliga produkt tillgänglig i Business Class och i privata kabiner denna anpassningsbara och personliga produktssigsbara och personliga produkt tillgänglig i Business Class och i privata kabiner denna anpassningsbara och personliga produktssigsbara och personliga produkt tillgänglig i Business Class och i privata kabiner denna anpassningsbara och personliga produktQsuite tilgjengelig som et alternativ for passasjerer på utvalgte Qatar Airways-avganger operert med Boeing 777-fly fra København. Utvidelsen til København følger lanseringen av produktet ved en rekke andre destinasjoner rundt om i verden, inkludert Stockholm, London, Paris, New York, Chicago, Shanghai og Canberra.

I mai flyr Qsuite-flyene mellom København og Doha tre ganger i uken. Fra 1. juni vil flytypen være tilgjengelige hver dag.

Qatar Airways er et av verdens raskest voksende flyselskaper med en flyflåte på over 200.  Selskapet har ruteforbindelser til HIA (Hamad International Airport) og flyr til over 150 destinasjoner over hele verden. I 2018 avslørte Qatar Airways at de planlegger en rekke fremtidige destinasjoner i takt med den raske ekspansjonsplanen, inkludert Langkawi i Malaysia og Da Nang i Vietnam.

Daglig rutetabell for Boeing 777 utstyrt med Qsuite:

København til Doha: tirsdag, torsdag og lørdag
QR161 – Avgang 01:35, ankomst 07:05 (fra og med 1. mai 2019)

Doha til København: tirsdag, torsdag og lørdag
QR162 – Avgang 08:20, ankomst 15:35 (fra og med 1. mai 2019)

Det prisbelønte flyselskapet Qatar Airways er stolt av å eie én av de yngste flåtene med verdens mest teknologisk avanserte og miljøvennlige fly. Qatar Airways ble kåret til Airline of the Year 2017 for fjerde gang og World’s Best Business Class 2017 av Skytrax. Flyselskapet opererer over 200 moderne fly med flyvninger til over 160 forretnings- og feriedestinasjoner på seks kontinenter. Som en del av de kontinuerlige ekspansjonsplanene, har flyselskapet en rekke nye og spennende destinasjoner for 2018/19, inkludert Cebu og Davao på Filippinene, Langkawi i Malaysia og Da Nang i Vietnam.
Qatar Airways er dessuten offisiell partner med FIFA som et ledd i selskapets engasjement for å støtte idretten.

Quick facts

Tweet dette