Carlson Rezidor og SAS har tegnet eksklusiv samarbeidsavtale

Hotellgruppen blir eneste hotellpartner til flyselskapets fordelsprogram SAS Credits

The Carlson Rezidor Hotel Group blir eksklusiv hotellpartner til SAS Credits, selskapets lojalitetsprogram for små og mellomstore bedrifter. Partnerskapsavtalen ble undertegnet i går i Stockholm av Kurt Ritter, konsernsjef i Rezidor, og Rickard Gustafsson, konsernsjef i SAS.

Små og mellomstore bedrifter (SMB) kan tjene verdifulle bonuspoeng når ansatte flyr med SAS, eller andre Star Alliance selskaper, og bor på Radisson Blu eller Park Inn by Radisson hoteller i Europa eller Midt-Østen. For Radisson Blu kjeden i Norge gjelder dette blant annet både Radisson Blu Plaza Hotell Oslo og Radisson Blu Hotell Ålesund, for å nevne noen. Poengene kan bli innløst i gratis flyreiser eller elektroniske gavekort fra Rezidor. En attraktiv merverdi er at i tillegg til at bedriften opparbeider seg poeng, tjener også den individuelt reisende bonuspoeng når personens eget lojalitetskort fremvises.

– Vi er glade for å kunne løfte vår lange samarbeid med SAS til nye høyder. Det er allerede et samarbeid med SAS Eurobonus, selskapets lojalitetsprogram for individuelt reisende, som generer over 300 000 romdøgn per år. Når vi nå utvider samarbeidet til også å omfatte SAS Credits ser vi et marked som vokser sterkt og har et stort uutnyttet potensial, sier Kurt Ritter, konsernsjef i Rezidor.

SAS Credits er det ledende lojalitetsprogrammet for SMB markedet med over 30 000 selskaper som genererer mer enn 1 million romdøgn årlig. Lojalitetsprogrammet er tilgjengelig i 22 land, og samarbeidet som startet som en test i Belgia, Danmark og Polen rulles nå ut i alle land. Reiser du innen Norge betyr dette at du nå altså kan få bonuspoeng på overnatting i alle landets største byer. Dette inkluderer alt fra hotellkjedens hoteller i Oslo til deres Hotell Tromsø i nord.

Hotellene som omfattes av denne omtalen inkluderer alle Radisson Blu- og Park Inn by Radisson hoteller i: Storbritannia, Spania, Tyskland, Frankrike, Sverige, Danmark, Norge, Østerrike, Finland, Belgia, Luxembourg, Kroatia, Slovakia, Polen, Portugal, Tsjekkia, Estland, Litauen, Latvia, Island, Irland, Italia, Malta, Nederland, Sveits, Tyrkia, Bahrain, Egypt, Jordan, Kuwait, Libanon, Oman, Saudi Arabia, og De forente arabiske emirater.

Om The Rezidor Hotel Group

The Rezidor Hotel Group er et av verdens raskest voksende hotellselskap og medlem av Carlson Rezidor Hotel Group, blant verdens tiende største hotellgrupper. Rezidors portofolio omfatter 425 hoteller med nesten 93000 rom i over 65 land. Hotellgruppen er i Norge representert med flere hoteller i Oslo og landets andre storbyer, blant annet med deres Radisson Blu Norge Hotell, Bergen. Rezidor driver Radisson Blu og Park Inn i Europa, Midt-Østen og Afrika. Selskapet har, sammen med Club Carlson, et eget fordelsprogrammet for lojale gjester . Gjennom en global lisensavtale med det anerkjente italienske motehuset Missoni utvikler og drifter Rezidor en kjede luksuriøse livsstilshoteller under navnet Hotel Missoni. I november 2006 ble Rezidor Hotel Group notert på Stockholmsbørsen. Carlson, en privat global aktør innen hotell og reiseliv med base i Minneapolis, USA, er største aksjonær. Rezidors konsernledelse er basert i Brussel, Belgia. For ytterligere informasjon se: www.rezidor.com og www.carlsonrezidor.com

For ytterligere informasjon vennligst kontakt:

Mob. 47 9488 1861, e-post: Angelica.Montez@Rezidor.com

Tags: