MELDEPLIKTIGE HANDLER – ROXAR ASA

Report this content

Det vises til tidligere børsmeldinger fra styret i Roxar ASA og tilbudsdokumentet for det frivillige tilbudet fra Aegir Norge Holding AS mm.

Hans Olav Torsen, styrets leder i Roxar ASA, har via selskap hvor Torsen utøver kontrollerende innflytelse, Hering AS samt privat, akseptert det frivillige tilbudet fra Aegir Norge Holding AS på NOK 5,20 per aksje for 450.000 aksjer, tilsvarende totalt 0,19 % av de utstedte aksjene i Roxar ASA. Ny aksjebeholding etter salget vil være 0 aksjer.

Gunnar Hviding, CEO i Roxar ASA, har via selskap hvor Hviding utøver kontrollerende innflytelse, Cives AS, akseptert det frivillige tilbudet fra Aegir Norge Holding AS på NOK 5,20 per aksje for 1.616.666 aksjer, tilsvarende 0,66 % av de utstedte aksjene i Roxar ASA. Ny aksjebeholding etter salget vil være 0 aksjer.

Even Gjesdal, CFO i Roxar ASA, har via selskap hvor Gjesdal utøver kontrollerende innflytelse, MEGA Investering AS, akseptert det frivillige tilbudet fra Aegir Norge Holding AS på NOK 5,20 per aksje for 1.000.000 aksjer, tilsvarende 0,41 % av de utstedte aksjene i Roxar ASA. Ny aksjebeholding etter salget vil være 0 aksjer.

Terje Svendsen, Managing Director i Roxar Flow Measurement, har akseptert det frivillige tilbudet fra Aegir Norge Holding AS på NOK 5,20 per aksje for 100.000 aksjer, tilsvarende 0,041 % av de utstedte aksjene i Roxar ASA. Ny aksjebeholding etter salget vil være 0 aksjer.

Ordin Husa, Managing Director i Roxar Software Solutions, har akseptert det frivillige tilbudet fra Aegir Norge Holding AS på NOK 5,20 per aksje for 10.000 aksjer, tilsvarende 0,004 % av de utstedte aksjene i Roxar ASA. Ny aksjebeholding etter salget vil være 0 aksjer.

Kenneth Olsvik, Senior Vice President Roxar Flow Measurement, har akseptert det frivillige tilbudet fra Aegir Norge Holding AS på NOK 5,20 per aksje for 48.000 aksjer, tilsvarende 0,0197% av de utstedte aksjene i Roxar ASA. Ny aksjebeholding etter salget vil være 0 aksjer.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt
Hege Forus, IR manager Roxar ASA, +47 99241109