Happy Halloween: Saleduck teamet feirer Halloween i riktig stil!

Report this content

Hos det voksende rabatt-og tilbudsplattformen Saleduck ønsker vi å bruke Halloween -feiringen som en mulighet til å styrke vår bedriftskultur gjennom teambygging, stressreduksjon og kreative påfunn. Vi ønsker at vårt team skal innpode selskapets kjerneverdi for engasjement og moro i gjennom forberedelser og tiltak for denne feiringen.

”For Halloween bestemte vi oss for å arrangere en fest i forbindelse med vår ukentlige Fredags-øl. Vi drakk mystiske drinker, spiste svart spagetti og blodig bolognese, spilte ping-pong og kåret det beste kostyme før hele festen dro ut på byen for å fortsette feiringen i fult kostyme, til forvirring for lokalbefolkningen.” – Domingo Karsten, administrerende direktør.

Saleduck Ping-Pong

Som et lite Europeiske nyetablert firma ser vi verdien for å feire små ting sammen. Det er ikke uvanlig for oss å feire suksess ved å for eksempel dra til fornøyelsesparker, ta et elvecruise i Amsterdamkanalene eller at alle kler seg ut på jobb i Halloween kostyme. Vi liker å tilbringe tid sammen, selv utenom jobbtid!

Teamets innsats for å forberede maten for Halloween festen, lage og velge kostymer og andre forberedelser samler vårt team og skapte en ny og morsom oppstart for våre nye praktikanter.

Saleduck sine nye praktikanter

Vi ser oss selv som et ungt, flerkulturelt og morsomt selskap som tar våre prestasjoner seriøst. Måten vi gjorde det i forbindelse med Halloween er et godt eksempel for at man kan ha det gøy samtidig som man er på jobb.

Det jobbes hardt

Ansatte hos Saleduck har en følelse av å være del av en familie, vi et flerkulturelt team i vekst som ønsker å skape en felles kultur. Halloween oppleves forskjellig i ulike land. Vi ønsket at alle skulle bidra og bringe inn noe fra deres kultur.

På vei til kontoret i halloween kostyme på sykkel

Du kan sjekke ut våre blogger for de forskjellige landene på Saleduck.com for å se flere bilder.

Tags: