SUPEROFFICE BLIR SOLUTION PARTNER PÅ CRM FOR SAP BUSINESS ONE I NORGE

Report this content

SUPEROFFICE BLIR SOLUTION PARTNER PÅ CRM FOR SAP BUSINESS ONE I NORGE (OSLO, 10. september 2004) - SAP Norge, et datterselskap av SAP AG (NYSE: SAP), har i dag signert en partneravtale med det norske softwareselskapet SuperOffice. SuperOffice er valgt som solution partner på CRM for SAP Business One i det norske markedet. - SuperOffice er en anerkjent og erfaren aktør i det norske markedet. Med denne avtalen kan vi tilby våre norske kunder tilleggsfunksjonalitet og øke vår tilstedeværelse gjennom felles salgsaktiviteter. Norge er et satsingsområde for SAP Business One, og avtalen med SuperOffice gir oss et enda bedre produkt, sier administrerende direktør Bjørn Fosli i SAP Norge. Avtalen innebærer at alle kunder som kjøper SAP Business One i Norge automatisk får SuperOffice CRM 5. Denne løsningen blir tilgjengelig fra oktober når SAP lanserer den nye versjonen SAP Business One 2004. CRM (Customer Relationship Management) er it-løsningen som gir intelligent og personlig kundeoppfølging til kundenes kunder. SuperOffice ASA ble grunnlagt i Norge i 1990, og har i dag datterselskaper i flere europeiske land. Selskapet har 190 ansatte og er i stadig vekst. Det finnes i dag mer enn 11.000 bedrifter og 150.000 brukere som benytter SuperOffice-løsninger. Morselskapet SuperOffice ASA er notert på Oslo Børs. - Vi er stolte av at verdens største leverandør av forretningssystemer har valgt SuperOffice som CRM system i SAP Business One. Det er samtidig en anerkjennelse av at SuperOffice i løpet av de siste 12 årene har skapt markedets mest brukervennlige og populære CRM løsning, sier konsernsjef Une Amundsen i SuperOffice ASA. For ytterligere informasjon: Une Amundsen, konserndirektør SuperOffice, mobil: 90 91 00 00, e-post: une.amundsen@superoffice.com Bjørn Fosli, administrerende direktør SAP Norge, mobil: 90 51 84 68, e-post: bjorn.fosli@sap.com Hilde M Solegaard, Salgsdirektør, SAP Norge, mobil: 95 02 13 02, e-post: hilde.solegaard@sap.com Om SAP SAP er verdens fremste programvareleverandør av forretningsløsninger. SAPs løsninger er utviklet for å imøtekomme behov som bedrifter av alle størrelser måtte ha - fra små- og mellomstore bedrifter til multinasjonale konsern. SAP NetWeaver® er en åpen applikasjon- og integrasjonsplattform som reduserer kompleksitet og kostnader og danner basis for forretningsutvikling og innovasjon. Løsningene i mySAP Business Suite hjelper bedrifter til å forbedre sine forretningsrelasjoner med kunder og partnere, strømlinjeforme virksomheten og oppnå betydelig effektivisering gjennom sine forsyningskjeder. De særegne kjerneprosessene innen forskjellige bransjer, fra aerospace til kraftbransjen, støttes effektivt ved hjelp av SAPs 25 ulike bransjeløsninger. I dag har over 23,400 selskaper i mer enn 120 land over 79,800 installasjoner av SAP® programvare. SAP har datterselskap i mer enn 50 land og er notert på flere børser, blant annet i Frankfurt og på New York Stock Exchange under symbolet "SAP". Se også hjemmeside: www.SAP.com for ytterligere informasjon. Om SuperOffice ASA SuperOffice er Europas ledende leverandør av CRM løsninger til business-to-business markedet. SuperOffice løsningene leveres og implementeres gjennom 100% eide datterselskaper, distributører og partnere i Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, England, Benelux, Østerrike, Sveits, Italia, Tsjekkia, USA, Australia og Japan. SuperOffice ASA er notert på Oslo Børs og har mer enn 11.000 europeiske bedrifter med over 150.000 brukere som SuperOffice CRM løsningene. SuperOffice CRM løsningene støtter bedrifters prosesser rettet mot økt omsetning og lønnsomhet på en mer standardisert måte, med raskere implementering og betydelig lavere risiko enn alternative løsninger. SuperOffice CRM dekker de fleste behov innen oppfølging av håndtering av kunder og andre relasjoner, dokument-produksjon og -arkivering, salgsstyring, marketing og ledelsesrapportering relatert til CRM. Fleksibilitet i forhold til integrasjon mot andre systemer er en viktig del av SuperOffice løsningskonsept. For utviklere og systemintegratorer representerer SuperOffice CRM plattformen et profesjonelt rammeverk for utvikling av skalerbare og tilpassede løsninger, samt integrasjon mot portaler og andre virksomhetskritiske systemer. Mer informasjon på www.superoffice.com og www.superoffice.no. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/10/20040910BIT20030/bild.html Bilde