Sapa Selection lanserer ny hjemmeside

I fjor ble konseptet Sapa Selection lansert i Norge og Sverige. Målet var å bygge opp et nettverk av glassmestre og fasadeentreprenører som ønsker å betjene privatmarkedet. Med i dag til sammen 8 dedikerte partnere, har bedriften økt tilgjengeligheten for utvalgte Sapa-produkter i markedet.

I takt med økt kapasitet jobbes det med å skape etterspørsel og synlighet hos den private byggherre og hos arkitekter. Et viktig ledd i dette arbeidet er opplevelsen av merkevaren på nett og den digitale veiledningen. Derfor lanserer Sapa Selection nå en ny webplattform, som har som mål å tiltrekke, inspirere, veilede og konvertere potensielle kunder og arkitekter.

- Vi ønsker at den nye hjemmesiden skal gjøre det enklere for en privatperson å forstå behovet sitt og se mulighetene man har ved å velge vinduer og dører i aluminium, sier Dag Ove Pettersen, leder for Selection-konseptet. Han ønsker at hjemmesiden skal generere leads til forhandlernettverket og forklarer at hjemmesiden er lagt opp for å lede privatkunder ut til forhandlerne. – Det skal være enkelt å velge våre produkter og det skal være en behagelig prosess å handle med oss og vårt nettverk, sier Pettersen.

Nye produkter og ny aluminiumslegering vil også dominere den nye hjemmesiden. Ulike skyvesystemer lanseres i sommer både i Hydro REDUXA og Hydro CIRCAL.

- Vi gleder oss over å kunne tilby Selection-nettverket nye produkter som er vesentlige for å lykkes i premium-segmentet, sier Dag Ove Pettersen. Vi holder markedet oppdatert på Sapa Selection sine sosiale kanaler, Facebook og Instagram, avslutter han.

www.sapaselection.com / www.sapaselection.no

Sapa er et av Hydros varemerker som tilbyr komplette systemer i aluminiumprofiler innenfor forretningsområdene Byggsystemer, Transportsystemer og Gulvsystemer. Sapas produkter kjennetegnes av skandinavisk enkelhet, brukervennlighet, komfort, sikkerhet og holdbarhet.