South African Airways har valgt SAS Ground Services til bakketjeneste

South African Airways har signert en avtale med SAS Ground Services International for passasjerservice og lasteplanlegging på Washington Dulles Airport. Avtalen innebærer en ny kontrakt for passasjerservice og lasteplanlegging på Washington Dulles Airport. South African Airways opererer for tiden med fire ukentlige avganger med Boeing-747 fra Washington Dulles Airport til Johannesburg og forventes å øke til daglige avganger mot slutten av 2005. South African Airways valgte SAS Ground Services etter en omfattende evaluering av flere tilbydere. - SAS Ground Services vant anbudet på bakgrunn av høy kvalitet på produktene og deres velkjente førsteklases kundeservice, sier Mr David Deignan, Vice President Stations USA, South African Airways. - SAS Ground Services er svært fornøyd for å ha fått til denne avtalen med South African Airways, sier Flemming Alsing, Director USA, SAS Ground Services International. Washington Dulles Airport er den raskest voksende flyplassen i USA, og SAS Ground Services vil fortsette å søke nye forretningsmuligheter der de oppstår. SAS Ground Services tilbyr også passasjerservice på flyplassene Tacoma Airport i Seattle, Newark Airport i New York og O'Hare International Airport i Chicago. For ytterligere informasjon, vennligst kontakt: Flemming Alsing, Director of Station Services SAS Ground Services Area USA, tlf +1 773 610 4144 eller e-post: flemming.alsing@sas.se