Thai Airways valgte SAS Ground Services i Storbritannia

Thai Airways International har underskrevet en avtale med SAS Ground Services om bakketjenester i Storbritannia. Avtalen omfatter en ny kontrakt for bakketjenester på London Heathrow, som trådte i kraft 19. januar 2005. Det betyr at SAS Ground Services skal utføre bakketjenester for alle avgangene til Thai Airways International på London Heathrow. Thai Airways International valgte SAS Ground Services etter en omfattende evaluering av en rekke anbud i konkurranse med store tilbydere på London Heathrow. – Vi er stolte av å kunne si at vi ble valgt fordi vi tilbyr kvalitetsservice, sier Christer Svensson, administrerende direktør. SAS Ground Services UK Ltd ble et selvstendig selskap i oktober 2004, og vår ambisjon er å ekspandere i det britiske markedet. Vi er svært godt fornøyd med å ha tiltrukket oss et så stort flyselskap som Thai Airways International. Mer informasjon kan fås hos: Christer Svensson, Managing Director SAS Ground Services UK Ltd, tlf.: +44 20 8750 7681, e-postadresse: christer.svensson@sas.dk