Forhandlingene fortsetter søndag

Det har vært ført intensive forhandlinger i noen døgn. Dessverre er det ikke inngått avtale med noen foreninger enda.

Forhandlingene fortsetter, og som tidligere meddelt skal det finnes en løsning før styret møtes senere i dag, søndag. På møtet skal styret beslutte om forutsetningene for å gjennomføre planen er tilstede. En full gjennomføring er betingelsen for at banker og hovedeiere stiller en kredittfasilitet til rådighet.

Det jobbes intensivt fram mot styremøtet for å komme til enighet om nye avtaler og dermed sikre SAS’ fremtid.

For ytterligere informasjon, vennligst kontakt Knut Morten Johansen, informasjonssjef i Norge
Telefon: 95719211 og  e-mail: knut-morten.johansen@sas.no

www.twitter.com/SAS og www.facebook.com/SASSAS

SAS er Skandinavias ledende flyselskap med daglige avganger til destinasjoner i Europa, USA og Asia. SAS er medlem av Star Alliance™ og kan sammen med 26  partnere tilby over 1300 reisemål verden over i 190 land. For mer informasjon, besøk www.sas.no

Tags:

SAS, Skandinavias ledende flyselskap, flyr 30 millioner reisende i året til, fra og i Skandinavia. Vi knytter sammen våre tre knutepunkter – Oslo, København og Stockholm – med over 125 reisemål i Europa, USA og Asia. Inspirert av vår skandinaviske arv og bærekraftige verdier, vil SAS ta et globalt lederskap for en mer bærekraftig luftfart. Vi skal redusere de totale CO2-utslippene med 25 prosent innen 2025, blant annet ved å benytte mer fornybart drivstoff og investere i den mest moderne flåten i Europa. I tillegg til flyselskapet tilbyr SAS tjenester innen ground handling, teknisk vedlikehold og flyfrakt. SAS er en av grunnleggerne av Star Alliance™ og kan sammen med våre partnere tilby nesten 19 000 daglige flyvninger til over 1300 reisemål over hele verden.